Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker meg en kritikk robot. en robot som gir meg en kritikkrapport om dagen min med engang jeg kommer inn døra. Den skal også være hardfør. slik at jeg kan få sinsyke raseriutbrudd når den kommer med sannheten litt for ofte :) Å skal den holde kjeft tidligere en 4 timer etter at du kommer hjem , må du slå den i sjakk, noe som er umulig. hehe

Hva tror dere om en slik hjelpsom robot?

Lenke til kommentar
Ahh .. har gjort det selv mange ganger. våkner gjerne av at den er helt umulig å bevege. totalt lammet. lest at det kan være farlig vist det skjer ofte. derfor har jeg skiftet sovestilling nå :ph34r:

Har ikke peiling på åssen jeg sovna i natt. Vet bare det at jeg burde lukke opp vinduet for det lukter gamp på soverommet :roll:

Lenke til kommentar

Hvordan kan det være godt da? Sove halveis utenfor ender gjerne med at du deiser i gulvet :p

Husker jeg likte og sove mellom plankene i senga som barn. ikke spesielt godt i lengden.

Selv liker jeg å regulere tempraturen ved å ha ene foten utenfor dyna når det blir for varmt så ta foten inn når det blir for kaldt . alltid gjort det

Lenke til kommentar

Alltid lagt en god del av foten min oppå dyna, men blir alltid for kald.

Ligger gjerne også i en fosterstilling.

Neida Petter, du er vel akkurat nok på nettet? Og du ser ut som en terning.

Vent, du ser ut som en terning. Fun fact: jeg dro den i kveld. ;D

Fortsatt bedre enn da jeg og Ida ble gjenkjent på en fest der vi kjente en eneste person, men ble omtalt med forumnick mesteparten av kvelden.

SYKT!

Hvilken Ida BTW?

Her var det mye liv. Hvor er alle nattdyrene som spamma i natt mens jeg prata på msn og surfa forum med en kombi av iPhone og iTouch?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...