Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 YES! Jeg fikk 6 i turn Gratulerer Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så, så, nå føler jeg at dere er prinsippielt imot Schnell her, altså. Jeg er ikke prinsipielt i mot han. Men sånn... for å være helt erlig. Det er da bare en kamp... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bruker vanlig Microsoft Powerpoint .ppt? Har en innlevering til i morgen, har lagd en kjapp presentasjon på OpenOffice. Lagret den som .ppt. Vil den fungere på en maskin med XP og MS Powerpoint? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 skarstad: enig, det er de alti Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg skal skrive et kåseri om tradisjoner. Det vil si, jeg er halvferdig. Kåserier er morsomme. Å lese vel og merke, ikke skrive Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 eplefe: okei. du kødar no? FOTball?? det er håndball EM for jabla!!! Åååjaa. Ikke fotball, HÅNDBALL. Ja, da kan barna i Afrika, global oppvarming og miljøvern BARE gå og legge seg! Jeg føler med deg.Så, så, nå føler jeg at dere er prinsippielt imot Schnell her, altså.Jeg er ikke fornøyd jeg heller, men tilogmed her er noen av synspunktene hans skrudde. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Håndball er etter min mening folk som hiver en ball til hverandre og i et nett. Omtrent som hunder etter min mening er det ikke spenning i en håndball kamp, man venter aldri på det første målet, man får ikke lov til å finte på håndball, og sist og ikke minst, man må kaste eller sprette ballen for hvert tredje skritt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Schnell virker egentlig litt som et godt gjennomført troll. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer Jaaaaaaaaaa! Trodde aldri at jeg skulle klare å stå på hodet, men det klarte jeg jo til slutt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 mrbjoern: jo tenk viss nåken blir så leie for det at dei foreksempel tek sjølvmord? ein kompiss sin onkel tok sjølvmord pga sport (eg skal ikkje seie kva kamp eller kva sport for å bevare anonymiteten på min kompiss sin onkel) Jeg gidder ikke engang å legge meg opp i den saken der. Men tør vel å påstå at du har ett lite problem om du velger å ta livet ditt, pga en kamp. For min del kan jeg sammenligne det med. "Å nei, de er tom for melk på butikken, jeg har ingen grunn til å leve lenger." NOTE: mrbjoern har melkeintolleranse, og gir egentlig en god f i om det er melk på butikken eller ei. Sier bare at det finnes bedre ting å dø for =/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Håndball er etter min mening folk som hiver en ball til hverandre og i et nett. Omtrent som hunder Og jenter er ting man putter andre ting i; omtrent som plastposer? Jeg skal gå så langt som å si at jeg driter i sport, generelt sett. Såå... for min del er det faktisk vitgigere att ett enkelt menneske har det bra, enn at syv andre taper en kamp. De dør ikke av det, liksom...Ja, og når Norge vinner bli flere hundre tusen mennesker lykkelige. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Epletyv: Selv jeg, som veier godt over 100 kg, klarte da faktisk å stå på hodet etter kort tid i gymmen. Fikk du virkelig 6 i turn på grunnlag av det? Ingen bom? Gikk du ikke på hender? Endret 24. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Schnell virker egentlig litt som et godt gjennomført troll. Troll blir til stein om de er ute i dagslys. Bare nevner det, liksom. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kexxy: bryr du deg ikkje?? batnobbit: ok, sorry du har rett, eg vert berre litt riven med av og til Alle blir det (det vet jeg spesielt godt, har ADHD skjønner du) men det er en grense Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Epletyv: Selv jeg, som veier godt over 100 kg, klarte da faktisk å stå på hodet etter kort tid i gymmen. Fikk du virkelig 6 i turn på grunnlag av det? Ingen bom? Gikk du ikke på hender? Fikk 6 for å stå på hodet til stå på henda, så ta rulle, piruett, balanse-greie, slå hjul og baklengs rulle. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og jenter er ting man putter andre ting i; omtrent som plastposer? Ja, det også Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, og når Norge vinner bli flere hundre tusen mennesker lykkelige. Det var egentlig en vurdering ut i fra mitt synspunkt på sport. Sånn, bra at dere blir glade om Norge vinner. Det blir da jeg og. Men jeg flyr ikke rundt på ett offentlig forum, banner og skriker, slenger dritt til andre, om Norge taper. Noe lenger enn det gidder jeg ikke å dra diskusjonen. Føler ikke for å få warn pga personhets av enkeltpersoner nå. Selv om de virkelig kunne trengt det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Epletyv: Selv jeg, som veier godt over 100 kg, klarte da faktisk å stå på hodet etter kort tid i gymmen. Fikk du virkelig 6 i turn på grunnlag av det? Ingen bom? Gikk du ikke på hender? Fikk 6 for å stå på hodet til stå på henda, så ta rulle, piruett, balanse-greie, slå hjul og baklengs rulle. Ok. da skjønner jeg. Og det var det å stå på hodet du slet med? Ny signatur Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan si hva man vil om schnell, men gutten gir oss i hvert fall noe å diskutere, Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan si hva man vil om schnell, men gutten gir oss i hvert fall noe å diskutere, Men samtidig så er det bra Noen mennesker er bare ren underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg