Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Intimbarbering skal ikke være enkelt. Tar man alt må man også begynne å tynne ut nedover lårene for å ikke se ut som en malplassert cellegiftpasient nedentil, og tilslutt sitter man der med det tusenårige dilemmaet: "Når skal man stoppe og skal man egentlig beholde veiviseren man har spart siden konfirmasjonen?"

Svaret er etter min erfaring enkelt, man tar alt av hår på undersiden og lar det stå igjen en smakfull og velfrisert kreasjon på oversiden. Man stusser om nødvendig lår og omkringliggende områder for å skape et velstelt inntrykk. Da slipper man å tenke på hårveksten ellers på kroppen, samtidig som man unngår å gå rundt som et kratt.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ikke verst tankegang.

Få se, laserfjerning av hår ... Trondhjem? Stavanger? Oslo? Det store utland (også kjent som Bergen)?

Only Google can now *søke*

edit: 5000 spenn for å bli hårløs på ryggen? Ikke eff, da venter jeg til blir 50 og evt. ser ut som en gorilla.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Sammentreff, så nettopp på de bildene.

Jeg kunne glatt tenkt meg å ta ryggen og skuldrene. Hovedsaklig fordi det blir påpekt av absolutt alle rundt meg hele tiden. Kompiser - selv de man ikke skulle tro brydde seg om sånt, eller damer / gutter i det hele tatt - familien min, venninner, frisøren min, folk som ser meg på stranda og når jeg ligger henslengt utenfor huset og soler meg ...

Resten av kroppen kan det være greit å ha hår på, om ikke buskvekst, så noe i alle fall. Stussing funker.

Lenke til kommentar

Det er nettopp det, og i dette utseendefikserte samfunnet, blir man lett mobba for sånt også. Nok en grunn til at jeg ikke ofte er å se i fellesdusjer og garderober.

Vel, det og den likbleike huden som aldri får noe særlig farge uansett hvor lenge jeg ligger i sola.

Eller, jeg blir rosa da, kraftig solbrent, men når det går over, er jeg tilbake til likbleik igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er jeg for mye på nettet? Vennina til moren min spurte sønnen sin om han visste hvem jeg var siden vi begge er filminteresserte (?). Han sa han visste hvem jeg er, men han kjente meg ikke.

Du er ikke for mye på nettet før folk begynner å lure på hvor du er etter noen dager hvor du har vært så syk at du ikke orker å sitte forran PCen..

Det har faktisk skjedd meg, skremmende? ja..

Lenke til kommentar
Er jeg for mye på nettet? Vennina til moren min spurte sønnen sin om han visste hvem jeg var siden vi begge er filminteresserte (?). Han sa han visste hvem jeg er, men han kjente meg ikke.

Du er ikke for mye på nettet før folk begynner å lure på hvor du er etter noen dager hvor du har vært så syk at du ikke orker å sitte forran PCen..

Det har faktisk skjedd meg, skremmende? ja..

Meg også, flere ganger. Sikkert ikke bra :p

Når du har bedre kontakt med folk på nettet og føler de veit mer om deg enn familien din og IRL-venna dine gjør :p

Lenke til kommentar
Neida Petter, du er vel akkurat nok på nettet? Og du ser ut som en terning.

Vent, du ser ut som en terning. Fun fact: jeg dro den i kveld. ;D

Fortsatt bedre enn da jeg og Ida ble gjenkjent på en fest der vi kjente en eneste person, men ble omtalt med forumnick mesteparten av kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...