Jann - Ove Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hmm. Jeg kjeder meg. Vil ikke sove, burde egentlig spise noe, og skjønner ikke hvordan det plutselig har blitt midt på natten. Mangler både lisens og utstyr, ellers hadde jeg gjort ett forsøk på å få kontakt med romvesenene. Kansje de dro hjem igjen når de ikke fikk vekt meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kan noen minne meg på - når jeg sier at jeg har fått penger igjen - at jeg må bestille time til hårfjerning? Jeg er lei av å barbere magen hele tiden (vel, bortsett fra veiviseren, den barberer jeg ikke, men resten, liksom), kutter meg alltid opp og det svir og er ekkelt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jann-Ove! JEG BEORDRER DEG TIL Å SPISE!!! Vi spiser noe "sammen". Oki?? Ps; drikker du ikke weight gainer ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ooh, jeg er også med på det å spise noe. Har egentlig ikke spist noe i dag. Ei brødskive halv to og en grændis halv ti. Har et kyllinglår i kjøleskapet, som egentlig skulle være middag, men kom aldri så langt Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg er den eneste våkne personen i dette hus! Kun bevepnet med en sprittusj kan jeg bidra til katastrofal ødeleggelse. Jeg kan bli, Earthworm-Jim "the distroyer of worlds" hahahaha hehaha ha! Skal jeg bruke min suverenitet til å utføre ondskap eller godhet. Eller kansje begge deler, ja! Jeg lurer dem ved å vise barmhjertighet for så å slå helt om, og la dem lide, ja ah hahahahah ha... ah ha. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Nei, orker ikke stappe i meg denne helgen. Har spist både vaffel og potetgull idag, så jeg overlever. På mandag blir jeg innlagt, så nå prøver jeg å få tiden til å gå. Gainer frister ikke, og gjør ikke noe med kostholdet mitt ellers, og å leve på pulver frister ikke akkurat. Endret 10. mai 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen flere som skal døgne? Katta mi har vært borte i snart to døgn. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen flere som skal døgne? Katta mi har vært borte i snart to døgn. Er den svart, hvit og har brune øyne? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei, rød. Men jeg synes du kanskje skal tegne på et slagord på veggen med den sprittusjen din, Earthworm-Jim. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Banna abstinenser og overtretthet. Jeg vil sove, men er ikke trett lenger. Ligger i senga og er lys våken. Oh well, hva har man ikke forum, facebook, farm town og blogger for (note to self, yay, fikk endelig til å poste kommentar på bloggen til Zaroos, måtte bare skifte PC så gikk det greit ^^) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 *snip* Siden jeg ikke har fulgt med i det siste, får jeg spørre hvorfor / for hva? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Depresjon + "litt" problemer med å spise. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei, rød. Men jeg synes du kanskje skal tegne på et slagord på veggen med den sprittusjen din, Earthworm-Jim. Å, ja den rødlige ja. Den har slike karakteristiske pupiller, ikke sant? Tegne på veggen nei hørt på makan. Jeg hadde da bare tenkt å skrive noen politiske slagord på pannen til samtlige familiemedlemmer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) *snip* Føler med deg, sitter deler av samme smørja selv - jeg har dog ikke kommet langt nok (mentalt) til å legge meg selv inn. Endret 10. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kan noen minne meg på - når jeg sier at jeg har fått penger igjen - at jeg må bestille time til hårfjerning?Jeg er lei av å barbere magen hele tiden (vel, bortsett fra veiviseren, den barberer jeg ikke, men resten, liksom), kutter meg alltid opp og det svir og er ekkelt Hvis du skulle finne det aktuelt å barbere kassa igjen, her er litt inspirasjon. Den nederste er home run kombinert med en god bart som vist. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jann - Ove, føler med deg. Sliter med depresjon og problemer med å spise selv, selv når jeg har råd til å spise. Jeg lever hovedsaklig på vin, cola, vann etter sju om kvelden og sigaretter. Alt for mange sigaretter. Om jeg bare begynte å bevege meg mer enn til og fra butikken / polet / skolen / posten / utestedene, så hadde jeg kanskje gått ned litt også. fargoth, ikke verst, dog, tror ikke jeg barberer kassa. Liker å ha litt der. Bare irriterer meg sånn over magen, ryggen og skuldrene. Rygg og skuldre er jo så og si umulig å barbere på egen hånd også, må få kommet meg bort på skjønnhetssalongen her snart og enten få voksa meg, eller bare stikke et sted hvor de har laser og kan fjerne det permanent. Om jeg skulle få råd til det Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vin? Kan du ikke bytte vinen ut med noe mat? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Blir det en rett strek mellom brystkassa og magen da eller? HÅR -------- IKKE HÅR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det ville vært det lure ja, men jeg er så glad i vin. Det ligger i blodet. Alle på farsiden (unntatt farmor og min avdøde farfar) er glade i vin og sitter og pimper flaske på flaske hele uka virker det som. Vel, pappa foretrekker vel øl i ukedagene, men drikker gjerne ei flaske vin eller to i helga. Jeg liker å skylde på det at jeg har trønder-blod og Vaage-blod i meg og derfor trenger 5-6 flasker vin for å bli go'full. Det er dyrt og det er en uting, men c'est la vie. Blir det en rett strek mellom brystkassa og magen da eller? HÅR -------- IKKE HÅR Rett og rett, men noe alà det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Huff, akkuratt kommet hjem fra byen. Hvorfor er Skrollan og Jon så slemme? Too much buttsecks Bare litt for mye alkohyler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg