j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tror jeg er litt trøtt.Sove litt da! Det skal jeg. God natt. Nei, bli heller med meg og dusj! Jeg lover å miste såpa Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nja. Det er slekt jeg ser en gang i året. Føler at jeg bør være litt med dem. ...selv om jeg kan komme til å helle blåsyre i kaffen til farmora mi. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ja, hva gjør folk? Prøvde å sove. Men så er det en strofe fra en sang som plager meg. Husker ikke sangen. Går noe a la dette: "it only hurts when it begin. But as it works its way back in et-eller-annet" Ringer det noen bjelle hos noen? Hva slags sjanger? Jeg har lyst til å si rock, men det kan være totalt bomskudd. Har selvsagt prøvd google. Jeg fant flgnde på google hvertfall: Through early morning fog i see, visions of the things to be. Their pains that our withheld from me, I realize and I can see. The game of life is hard to play, I'm gonna lose it anyway. The losing card I'llsomeday lay, so this is all I have to say. The sword of time will peirce our skins, it only hurts when it begins, but then it works it's way on in, the pain grows stronger, watch it grin. A brave man once requested, to answer questions tht our key. "Is it to be or not to be" and I reolied : Oh why ask me?" Because suicide is painless.....it brings on many changes....and i can take or leave it...if i please..... And you can do the same thing.........if you please. Og derfra fant jeg: Music by Johnny Mandel Lyrics by Mike Altman Lyrics to the song 'Suicide is Painless' http://www.mash4077.co.uk/theme.html kanskje google ikke virket for deg, fordi teksten egentlig er It doesn't hurt when it begins But as it works its way on in ? edit 14, for good measure: Se filmen hos Youtube Endret 10. mai 2009 av toth Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da var det en ny runde Årets Russelåt 2008 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg fant flgnde på google hvertfall: Through early morning fog i see, visions of the things to be. Their pains that our withheld from me, I realize and I can see. The game of life is hard to play, I'm gonna lose it anyway. The losing card I'llsomeday lay, so this is all I have to say. The sword of time will peirce our skins, it only hurts when it begins, but then it works it's way on in, the pain grows stronger, watch it grin. A brave man once requested, to answer questions tht our key. "Is it to be or not to be" and I reolied : Oh why ask me?" Because suicide is painless.....it brings on many changes....and i can take or leave it...if i please..... And you can do the same thing.........if you please. Og derfra fant jeg: Music by Johnny Mandel Lyrics by Mike Altman Lyrics to the song 'Suicide is Painless' http://www.mash4077.co.uk/theme.html Ah! Hjertelig tusen takk. Selvsagt er det den. Grunnen til at jeg tenkte rock er at jeg tenkte på en cover-versjon. Jeg trodde jeg skulle bli gal her jeg lå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Litt Don Hertzfeldt gjør seg i de sene nattetimer. Endret 10. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Huff, akkuratt kommet hjem fra byen. Hvorfor er Skrollan og Jon så slemme? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) God kveld godtfolk! :3 Jeg syns alle burde melde seg inn: http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#...3714&ref=nf ^-^ Editt: Big Leif :3 Endret 10. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Prøv en gang til, og med riktig link =P Der ja =) Endret 10. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Huff, akkuratt kommet hjem fra byen. Hvorfor er Skrollan og Jon så slemme? Too much buttsecks Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 qtf WheelMan, de hadde seg da jeg ringte hahahah Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) "Aaand if you tolerate this, thaan your children will be next. Will be next, will be next, will be neeext. OooOOoOoooOOOO0000oO" Se filmen hos Youtube Det slo meg mens jeg skrev dette innlegget at denne sangen kansje ikke er i henhold til mitt politiske syn, men shit-au den er sabla fengende.- Edit: Er han passifist, eller er det en metafor for noe, eller kansje twisted irony? Endret 10. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 CBA å joine grupper på Facern. Da må jeg melde meg ut av andre grupper siden jeg er med i for mange Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) CBA å joine grupper på Facern. Da må jeg melde meg ut av andre grupper siden jeg er med i for mange Du må melde deg inn i fanskaren til han her karen på faceren(jeg har ikke facebook). Endret 10. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skeptisk til Urix Ingen er skeptisk til Urix, se så koselig og omgjengelig han er. Å, kom igjen, å KOM igjen. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skeptisk til Urix Positiv til MSg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg