Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Okei, noe helt freaky skjedde nettopp. Naboen min sendte meg en melding 01:29 og sa at jeg måtte komme over i morgentimene. "Hei X, kan du komme over hit i morgen, vil snakke litt med deg....." WTF is going on ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Okei, noe helt freaky skjedde nettopp. Naboen min sendte meg en melding 01:29 og sa at jeg måtte komme over i morgentimene. "Hei X, kan du komme over hit i morgen, vil snakke litt med deg....." WTF is going on ? Kanskje han kommer til å spørre om de ekstremistene som ligger i hagen hans? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kanskje han kommer til å spørre om de ekstremistene som ligger i hagen hans? Tviler sterkt på akkurat det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da la jeg meg, natta forumfolk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Prøvde å sove. Men så er det en strofe fra en sang som plager meg. Husker ikke sangen. Går noe a la dette: "it only hurts when it begin. But as it works its way back in et-eller-annet" Ringer det noen bjelle hos noen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da la jeg meg, natta forumfolk Sov godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Gjør nada. Max Relax etter gårsdagen allnighter. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Prøvde å sove. Men så er det en strofe fra en sang som plager meg. Husker ikke sangen. Går noe a la dette: "it only hurts when it begin. But as it works its way back in et-eller-annet" Ringer det noen bjelle hos noen? Nei, kommer ikke på nå hvertfall? Jeg får ikke til å sove på grunn av den idiotiske sangen. Right Round med Flo Rida Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Venter på CypheroN forteller hva han spiste på samme tid i går som var "san7nlig ulovelig". Come again? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Prøvde å sove. Men så er det en strofe fra en sang som plager meg. Husker ikke sangen. Går noe a la dette: "it only hurts when it begin. But as it works its way back in et-eller-annet" Ringer det noen bjelle hos noen? Hva slags sjanger? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sov godt, Nopros! Jeg tror jeg er litt trøtt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Venter på CypheroN forteller hva han spiste på samme tid i går som var "san7nlig ulovelig". Come again? Han mente teletubbiekid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Han mente teletubbiekid. OK. Jeg skjønte ikke en dritt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tror jeg er litt trøtt.Sove litt da! Det skal jeg. God natt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Men... Jeg har jo vodka og selskap som blir stadig mer høyrøstet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Venter på CypheroN forteller hva han spiste på samme tid i går som var "san7nlig ulovelig". Løytnantshjerter. Og tydeligvis lovlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, hva gjør folk? Prøvde å sove. Men så er det en strofe fra en sang som plager meg. Husker ikke sangen. Går noe a la dette: "it only hurts when it begin. But as it works its way back in et-eller-annet" Ringer det noen bjelle hos noen? Hva slags sjanger? Jeg har lyst til å si rock, men det kan være totalt bomskudd. Har selvsagt prøvd google. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Spiller det noen rolle? Hvorfor sitter du på nettet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg