Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Føler dere at jeg er en flink og positiv bruker her på diskusjon.no? Ja ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Føler dere at jeg er en flink og positiv bruker her på diskusjon.no? Ja, syns vel egentlig det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Føler dere at jeg er en flink og positiv bruker her på diskusjon.no? Ja, alltid Du bidrar til mye positivt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fyfaen, endelig er jeg hjemme igjen, etter en fezt med sjukt mye rart. Overnatting, kollektiv transport, reising, styring og kaos. Idag dro vi til kjæresten min og havna mitt oppi noe familieopplegg som faktisk gikk overraskende godt. Lolling var innblandet i hele greia og jeg tok siste buss hjem som vanlig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, syns vel egentlig det. Wtf? Jaja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fyfaen, endelig er jeg hjemme igjen, etter en fezt med sjukt mye rart. Overnatting, kollektiv transport, reising, styring og kaos. Idag dro vi til kjæresten min og havna mitt oppi noe familieopplegg som faktisk gikk overraskende godt. Lolling var innblandet i hele greia og jeg tok siste buss hjem som vanlig. Jeg er veldig interessert i å vite hva slags ulovlige planter du åt i natt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Føler dere at jeg er en flink og positiv bruker her på diskusjon.no?Du har karakter og du er blant de bedre bevandrete her inne. "Flink" og "positiv" er ikke de første ordene som slår meg når jeg ser deg, men heller "selvbevist" og "realist". TSP er flink, og Tomatulf er positiv, ihvertfall om jeg skal knytte brukere opp mot ord. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fyfaen, endelig er jeg hjemme igjen, etter en fezt med sjukt mye rart. Overnatting, kollektiv transport, reising, styring og kaos. Idag dro vi til kjæresten min og havna mitt oppi noe familieopplegg som faktisk gikk overraskende godt. Lolling var innblandet i hele greia og jeg tok siste buss hjem som vanlig. Jeg er veldig interessert i å vite hva slags ulovlige planter du åt i natt Løytnantshjerter som faktisk er fullstendig lovlig. Du kan vifte det i trynet på purken og de kanke gjøre en dritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jaså. Interessant. Where to get? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jaså. Interessant. Where to get? Hagen til Toralf gror det plenty. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dritlættis med den midget wars greia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så får vi ut å samfare hager og blomsterbed igjen da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så får vi ut å samfare hager og blomsterbed igjen da Legal high FTW Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg mekka hjemmelaga dip til tortilla chipsen min nå. så henta jeg faktisk en boks cola. nå skal jeg kose meg hardt og eksorsere demondriten i kroppen min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 "I'm in looooooove with a fairytaaale, even though it huuuurts" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg slår noe neste gang jeg hører den sangen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg slår noe neste gang jeg hører den sangen. Redd pc`n Hvis han ikke vinner hele eurovision song contest, skal jeg personlig sørge for å brekke fela hans. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvorfor har det ikke kommet "Fairytale roll" enda Folk hadde gått av skaftet! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 The grass was greener The light was brighter With friends surrounded The night of wonder Vært ute og lekt med maling i skogen i dag, var festlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg