Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen, endelig er jeg hjemme igjen, etter en fezt med sjukt mye rart. Overnatting, kollektiv transport, reising, styring og kaos. Idag dro vi til kjæresten min og havna mitt oppi noe familieopplegg som faktisk gikk overraskende godt. Lolling var innblandet i hele greia og jeg tok siste buss hjem som vanlig.

Lenke til kommentar
Fyfaen, endelig er jeg hjemme igjen, etter en fezt med sjukt mye rart. Overnatting, kollektiv transport, reising, styring og kaos. Idag dro vi til kjæresten min og havna mitt oppi noe familieopplegg som faktisk gikk overraskende godt. Lolling var innblandet i hele greia og jeg tok siste buss hjem som vanlig.

Jeg er veldig interessert i å vite hva slags ulovlige planter du åt i natt :p

Lenke til kommentar
Føler dere at jeg er en flink og positiv bruker her på diskusjon.no?
Du har karakter og du er blant de bedre bevandrete her inne. "Flink" og "positiv" er ikke de første ordene som slår meg når jeg ser deg, men heller "selvbevist" og "realist". TSP er flink, og Tomatulf er positiv, ihvertfall om jeg skal knytte brukere opp mot ord.
Lenke til kommentar

Jeg er veldig interessert i å vite hva slags ulovlige planter du åt i natt :p

Løytnantshjerter som faktisk er fullstendig lovlig. Du kan vifte det i trynet på purken og de kanke gjøre en dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...