Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jada, da ligger jeg på sofaen hos MSg, vi har grilla og sett noe film Dessuten er nettet hans nede, så jeg må skrive fra Iphone Hils masse! Fra meg og Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jada, da ligger jeg på sofaen hos MSg, vi har grilla og sett noe film Dessuten er nettet hans nede, så jeg må skrive fra Iphone Routeren tatt helt kvelden nå? Hils fra meg også forresten. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jada, da ligger jeg på sofaen hos MSg, vi har grilla og sett noe film Dessuten er nettet hans nede, så jeg må skrive fra Iphone Routeren tatt helt kvelden nå? Hils fra meg også forresten. Næh, han har skrudd den av. Nettet har visst nådd et høydepunkt innenfor ustabilitet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nei, jeg har det. Vi får ta konfirmasjonen min på treffet i Oslo da. Gaver mottas med stoor takk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er ikke grunn nok til å skru den av, smekk på pungen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Damn, edru fredag, etterfulgt av edru lørdag! Tror jeg må feire dette med en Cuba Libre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 CH-CH-CH-CHANGES! HERLIG sang. Jeg har vodka og vonde bein. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 HERLIG sang. Jeg har vodka og vonde bein. HB få opp post count, vi skal ha lik Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Omnomnom, cuba libre<3 Her hadde jeg tenkt til å skrive noe litt morsomt, og tankevekkende. Fant ikke på noe i farta, så da får dere en smiley: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) '4' innlegg er slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nå skal jeg gå ned å ta opp diskusjonen enda en gang. Wish me well.Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Omnomnom, cuba libre<3 Her hadde jeg tenkt til å skrive noe litt morsomt, og tankevekkende. Fant ikke på noe i farta, så da får dere en smiley: Smiley akseptert Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kvalitet over kvantitet, Nopros! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lurer på hva jeg må innta for å få en tripp alà den i denne filmen Hva slags film? Yellow Submarine, fra 1968. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lurer på hva jeg må innta for å få en tripp alà den i denne filmen Hva slags film? Yellow Submarine, fra 1968. Aha We all live in a Yellow Submarine, Yellow Submarine, Yellow Submarine. We alle live in a Yellow Submarine, Yellow Submarine, Yellow Submarine... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Joda går seg til etterhvert med treningen . men er jævlig hardt i begynnelsen btw: http://tinyurl.com/qglm29 Tosk! I just lost the game. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, jeg liker å innbille meg at jeg bor i en i alle fall ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Føler dere at jeg er en flink og positiv bruker her på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Får så klaus av ubåter jeg, har dere ikke sett Das Boot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg