L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 LOL! Nei, desverre ikke irl (utenom deg). Men han hadde pene øyne da La ikke så godt merke til øynene hans jeg da. Men han virket jo koselg hvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Amanita, jeg tror jeg posta det der for et par sider siden Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 FLAUSE, lastet ned Fight Club på fransk lol @ you Husker jeg skulle laste ned en Star Wars film på Bear Share, det viste seg å være Star Hoe 3 the extended editon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 FLAUSE, lastet ned Fight Club på fransk lol @ you Husker jeg skulle laste ned en Star Wars film på Bear Share, det viste seg å være Star Hoe 3 the extended editon. Sikkert bra den også da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 LOL! Nei, desverre ikke irl (utenom deg). Men han hadde pene øyne da La ikke så godt merke til øynene hans jeg da. Men han virket jo koselg hvertfall. Hvordan kunne du IKKE se de? De var jo det eneste man lå merke til. :!: Ok, nå overdriver jeg. Men de var liksom mørke og fine, ummulig å ikke legge merke til dem. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Flott! Med jobb, kommer penger, som igjen gir deg det du vil ha! Horer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 God kveld i stua! God kveld =D Skjer? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 God kveld i stua! God kveld =D Skjer? pakker ned rommet mitt på fhs:) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 God kveld i stua!God kveld. Skjer'a baghera? lite. pakker og øver til huskonsert siste skoledag:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lurer på hva jeg må innta for å få en tripp alà den i denne filmen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 God kveld. Skjer'a baghera? Hører du skal bli pappa? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 lite. pakker og øver til huskonsert siste skoledag:P Hva spiller du? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 pakker ned rommet mitt på fhs:) God kveld, flabba! Trist og digg på en gang, ikke sant? =P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lurer på hva jeg må innta for å få en tripp alà den i denne filmen Hva slags film? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hører du skal bli pappa?Ryktene om mitt forestående farskap er sterkt overdrevet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 pakker ned rommet mitt på fhs:) God kveld, flabba! Trist og digg på en gang, ikke sant? =P Heihei clvn=D Ja deilig å tenke at jeg kan dra hjem å se familie å venner. Trist å ikke bo med hun jeg bor med og ha alle vennene her så nært som jeg nå er vant til. Menmen... går seg til:P fin kveld? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 God kveld. Skjer'a baghera? Hører du skal bli pappa? Gratulerer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Larspus er pappa - hint: avataren Søt liten rakker Hei og god morgen, btw. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 lite. pakker og øver til huskonsert siste skoledag:P Hva spiller du? jeg skal synge:P sammen med en annen jente på musikk. En fyr skal spille gitar for oss siden vi er så tafatte og ikke får til:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg