Dzeko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Nettopp hatt en liten diskusjon med dama, og hun mener jeg er et ekkelt mannesvin fordi jeg sa Carmella Bing var digg. Great success Endret 9. mai 2009 av Budjav Lebac Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nettopp hatt en liten diskusjon med dama, og hun mener jeg er et ekkelt mannesvin fordi jeg sa Carmella Bing var digg. Great success *vurderer* Er enig med dama di. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Dump dama. Andre jenter er deilige selv om man er i et forhold. Andre jenter blir ikke mindre heite av den grunn, bare mindre interessante. Edit: Ikke min type dame, dog Endret 9. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gul Undervannsbåt er så herlig, speisa film. Gjør seg bra med de speisa tegningene jeg nettopp har beundra ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nettopp hatt en liten diskusjon med dama, og hun mener jeg er et ekkelt mannesvin fordi jeg sa Carmella Bing var digg. Great success Dama di er teit. Det må være lov å si at noen er digg. Selv om smak kan diskuteres da. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dump dama. Andre jenter er deilige selv om man er i et forhold. Andre jenter blir ikke mindre heite av den grunn, bare mindre interessante Så jeg skal dumpe dama fordi hun er uenig i hvorvidt Carmella er deilig eller ikke? lol, no thanks, 6 happy months and counting Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gul Undervannsbåt er så herlig, speisa film.I know! Sett den hundre ganger minst. Digger når de er der ved alle de hulla. Husker vi hadde den på vhs da jeg var liten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gul Undervannsbåt er så herlig, speisa film.I know! Sett den hundre ganger minst. Digger når de er der ved alle de hulla. Husker vi hadde den på vhs da jeg var liten. He he, ditto. Digger Beatles-filmer generelt jeg da. Som Help! Åh, den er herlig! Digger det sære dyret jeg ikke helt vet hva er. Uhm, nowhere man Husker ikke navnet på ham i farten, men Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du har vel kanskje annen familie eller venner som ville interessert i å møte opp på seremonien? Hvis du virkelig ønsker å konfirmere deg og du har annen familie rundt som kan hjelpe ville jeg kjørt løpet helt ut. Jeg kan ikke forstå annet enn at om du understreker for dine foreldre hvor viktig det eventuelt er for deg, så vil de ta det til seg? Noe annet høres jo noe dysfunksjonelt ut? Joa, mormor f. eks støtter meg helt og fult ut, hun syns at jeg skal konfirmere meg hvis det er mitt ønske. Og ikke høre på foreldrene mine. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Polarekspressen i Blu-Ray er genial. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da har vi kommet til en enighet. Forøvrig, er det Opeth's Martin Mendez jeg ser med en Fender American Jassbass? Ja. Akkurat merket på bassen er jeg ikke 100% sikker på, men kan stemme Dama di er teit. Det må være lov å si at noen er digg. Selv om smak kan diskuteres da. +1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 FLAUSE, lastet ned Fight Club på fransk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 +1 Så har du sett noe snacksent i det siste pus? Hva med han Bjarte-fyren? Var det noe som gjorde at det kriblet i gledeshulen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 FLAUSE, lastet ned Fight Club på fransk lol @ you Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 FLAUSE, lastet ned Fight Club på fransk You dont know the intarnatz. Jeg vurderer å gå tur nå. Er "bare" 3km til nærmeste essoen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 The pros say you're owned Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 +1 Så har du sett noe snacksent i det siste pus? Hva med han Bjarte-fyren? Var det noe som gjorde at det kriblet i gledeshulen? LOL! Nei, desverre ikke irl (utenom deg). Men han hadde pene øyne da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) FLAUSE, lastet ned Fight Club på fransk lol @ you Navnet på filen var FIGHT CLUB.TRUEFRENCH.DVDRIP Me are so smart Endret 9. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tysker mistenkt for drap med pølse 09.06.2006 kl. 12:40 Kilde: © NTB En tysk mann er pågrepet mistenkt for å ha drept en kvinne med en pølse. Påtalemyndigheten opplyser at 50-åringen ble arrestert etter at liket av kvinnen ble funnet i en leilighet i Zwickau øst i Tyskland. Ifølge politiet var kvinnen blitt kvalt med en Bockwurst, en stor tysk pølse. Den pågrepne skal ha avgitt en svært uklar forklaring. Mannen skal ha sagt til politiet at det er mulig han kan ha «foreskrevet» en Bockwurst til kvinnen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg vurderer å gå tur nå. Er "bare" 3km til nærmeste essoen. Nå ga jeg Essoen 300 meter unna et slengkyss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg