SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det best og konfirmere seg folkelig eller kristent ?? Jeg tenker "Mest Mulig Cash" Finnes nok ingen guide på hvordan få mest penger. Da konfirmerer du deg av feil grunner. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ble mange svar på et og samme spørsmål der. Ser ut som en god diskusjon er i gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det skal i naturligheten ikke være noe forskjell på pengestrømmen mellom det å konfimere seg kirkelig eller borgelig.En jeg kjenner fikk klar beskjed av bestemora si. Konfirmerte han seg borgelig så fikk han ingenting. Konfirmerte han seg i kirken så fikk han 10 000 og bunad. Han endte opp med å konfirmere seg i kirken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ville gått for kirkelig om jeg fikk bunad jeg også. Dessverre fikk jeg ikke bunad uansett : < http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=119138 oO Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ble mange svar på et og samme spørsmål der. Ser ut som en god diskusjon er i gang Nå var Spørsmålet i utgangspunktet dumt, men ser visst ut som om diskusjonen og småhistoriene er i gang, men random spam innimellom sikkert Dent saltpastiller er addictive! Endret 9. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har hørt på den samme artisten nonstop i 9 timer nå. Digg! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Folk som har konfirmasjon for penger irriterer meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Folk som har konfirmasjon for penger irriterer meg. Må si meg enig, blir kvalm av de som kommer på skolen og sier: "Fy fader, jeg fikk over 100k til konfirmasjon!!" Da konfirmerer man seg av feil grunnlag, rett og slett! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det skal i naturligheten ikke være noe forskjell på pengestrømmen mellom det å konfimere seg kirkelig eller borgelig.En jeg kjenner fikk klar beskjed av bestemora si. Konfirmerte han seg borgelig så fikk han ingenting. Konfirmerte han seg i kirken så fikk han 10 000 og bunad. Han endte opp med å konfirmere seg i kirken. Selvfølgelig kommer alt ann på slekt og familens ønske. En familie med gode og sterke bånd til kristendomen, vil heller gi mer penger til "et godt formål", enn en som velger å trosse slekt/families tradisjonstro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=119138oO I lol'd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det blir vel ikke det samme da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har hørt på den samme artisten nonstop i 9 timer nå. Digg! Hvilken artist da? Jeg lager omelett. Tenkte å putte i kjøleskapet og småspise av den over et par dager, om den varer så lenge =P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tok min egen personlige test for og bli mann, noe jeg gjorde på lørdag. For min sin del så sa det sykt mye om min vilje og blabla. Komf. syns jeg er en kjedelig overgangsrit. Der har vi noe og lære av stammene, utenom de som hopper i strikk og vet de treffer bakken da:P Ihvertfall når MANGE gjør det bare for pengene, "æ må gjør dæ kristent ellers får æ ikk pæng sjø" Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen innlegg som ikke skulle fjernes ble, dessverre fjernet i siste opprydning. Innleggene det dreier seg om er flyttet tilbake i tråden. Beklager så meget. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Her var det snakk om tradisjoner. Mamma hadde overhodet ikke støttet meg om jeg hadde valgt borgerlig, farmor hadde ikke likt det, selv om hun sikkert hadde godtatt det. Konfirmasjon handler om tradisjoner, og for min del - enten holder man tradisjonen eller så bryter man totalt. I historisk perspektiv så er jo penger en del av tradisjonen, men det vises virkelig at penger ikke lenger er et problem. F.eks farfar som fikk en klokke, det var stort og dyrt i sin tid. Penger er jo den moderne erstatninger for store gaver siden nesten alle har omtrent alt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, men når de syns det og få 20k er lite og begynner med sutring syns jeg det er ille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg vil heller få penger. For så og spare opp til noe som ingen hadde hatt råd og gi meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, men når de syns det og få 20k er lite og begynner med sutring syns jeg det er ille. Enig, jeg fikk 3,5k...det er lite, men sutret ikke uansett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg vil heller få penger. For så og spare opp til noe som ingen hadde hatt råd og gi meg Penger er jo best. Da jeg konfirmerte meg fikk jeg bass og bassforsterker. Wtf skal jeg med det?! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg vil heller få penger. For så og spare opp til noe som ingen hadde hatt råd og gi meg Skaff deg jobb Jeg vil heller få penger. For så og spare opp til noe som ingen hadde hatt råd og gi meg Penger er jo best. Da jeg konfirmerte meg fikk jeg bass og bassforsterker. Wtf skal jeg med det?! Du kunne vel bare solgt det da vet du Aids Finn,QXL og Ebay er fine plasser å gjøre slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg