Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Zappa litt innom forskjellig kanaler i dag morres, kom innom NRK Super. Og så sitter det en diger stygg frosk (av plastelina?) og prater om slanger, sier ting som; "reptil" "dødelige" "bitt" Jeg tenker hva faen, det sitter 3. åringer og ser på? Haha! Jeg leste "Zappa var innom idag morres". Da hadde jeg blitt rimelig imponert. Det hadde vært epic det Da hadde jeg skrevet i CAPS og hatt fet skrift, pluss utrolig mange skrivefeil. Fordi jeg var så ivrig i å spre nyheten. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har lastet ned og installert et pc-spill, men når jeg skal spille får jeg beskjed om at jeg må ha cd-en. Help? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vi har medisiner mot svineinfluensa, right? The Killers er egentlig ganske digg fant jeg ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har lastet ned og installert et pc-spill, men når jeg skal spille får jeg beskjed om at jeg må ha cd-en. Help? Håper du mener på en lovlig måte ?? Ellers så kan jeg ikke hjelpe deg Men PM meg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da dro fatt og mutt til legevakta, grunnet at pappa har fått MYE sagmugg i øyna, gått rundt og kræsja i ting i hele dag. Han kan nesten ikke se, vi får da håpe det går bra. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er helt vanvittig hvor fort det sprer seg nå når det først har eskalert skikkelig ut av kontroll. Jeg spår titusenvis av nye smittede den neste uken.. Dødeligheten er heldigvis lav, bare er par personer har strøket med utenfor Mexico foreløpig. Så er det bare å håpe det ikke muterer med fugleinfluensa eller andre virus som herjer rundt om i verden.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vi har medisiner mot svineinfluensa, right? Nei. Men vi har medisiner som Tamiflu som demper virkningene av svineinfluensaen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lars er deilig. Meg DA? Meg DA? HÆHÆ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lars er deilig. Meg DA? Meg DA? HÆHÆ? stopp å trolle! du kan bli bannet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 stopp å trolle!du kan bli bannet Det er det du vil er det ikke? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 du kan bli bannet Da skulle jeg vært bannet for lenge siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gratulerer så mye Anfall. Siden folk tar dette seriøst så må jeg bare si at Lars er en nisse og lekte seg litt. Han har et stort ønske om å få en liten Kjell-Oscar, men det er desverre ingen Kjell-Oscar på vei. Aww, så synd : < Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 du kan bli bannet Da skulle jeg vært bannet for lenge siden. Men det er du heldigvis ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gamle knekkebrød er tydeligvis ikke bra for fordøyelsen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fargoth: enig med deg i den, bare siste døgnet så har 2500 ne blitt bekreftet smittet og 4 nye land. Så det går fort ja. Er på alarmnivået 5 nå , en ifra toppen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Men det er du heldigvis ikke Stopp trollinga! Hallo! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Gamle knekkebrød er tydeligvis ikke bra for fordøyelsen. Du skal tygge de før du svelger dem veit du Ikke svelge de hele Endret 9. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 He he, jeg tygger de da vettu, klumpen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 har pizza i ovnen. du?Bolle i ovnen. Fem måneder nå. Er det nå vil skal synge: "det bor en baker i østre aker" eller hvordan teksten var igjen:P Ja! Går det bra med deg? Smuefen: Knekkebrød med dressing er ekkelt:S Gamle knekkebrød er tydeligvis ikke bra for fordøyelsen. Du skal tygge de ør du svelger dem veit du Ikke svelge de hele Er ikke alle som spiser som deg da, vår kjære måke:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Amanita, jeg vil ikke prøve engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg