Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Zappa litt innom forskjellig kanaler i dag morres, kom innom NRK Super. Og så sitter det en diger stygg frosk (av plastelina?) og prater om slanger, sier ting som; "reptil" "dødelige" "bitt" Jeg tenker hva faen, det sitter 3. åringer og ser på?

Haha! Jeg leste "Zappa var innom idag morres". Da hadde jeg blitt rimelig imponert.

Det hadde vært epic det :ohmy:

Da hadde jeg skrevet i CAPS og hatt fet skrift, pluss utrolig mange skrivefeil. Fordi jeg var så ivrig i å spre nyheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Jeg har lastet ned og installert et pc-spill, men når jeg skal spille får jeg beskjed om at jeg må ha cd-en. Help?

Håper du mener på en lovlig måte :) ??

Ellers så kan jeg ikke hjelpe deg :(

Men PM meg ;)

Lenke til kommentar

Det er helt vanvittig hvor fort det sprer seg nå når det først har eskalert skikkelig ut av kontroll. Jeg spår titusenvis av nye smittede den neste uken.. Dødeligheten er heldigvis lav, bare er par personer har strøket med utenfor Mexico foreløpig. Så er det bare å håpe det ikke muterer med fugleinfluensa eller andre virus som herjer rundt om i verden..

Lenke til kommentar
har pizza i ovnen. du?:)
Bolle i ovnen. Fem måneder nå.

:thumbup:

Er det nå vil skal synge: "det bor en baker i østre aker" eller hvordan teksten var igjen:P

:lol: Ja!

Går det bra med deg? :)

Smuefen: Knekkebrød med dressing er ekkelt:S

Gamle knekkebrød er tydeligvis ikke bra for fordøyelsen.

Du skal tygge de ør du svelger dem veit du :) Ikke svelge de hele :)

Er ikke alle som spiser som deg da, vår kjære måke:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...