Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
har pizza i ovnen. du?:)
Bolle i ovnen. Fem måneder nå.

:thumbup:

Er det nå vil skal synge: "det bor en baker i østre aker" eller hvordan teksten var igjen:P

:lol: Ja!

Lenke til kommentar
:thumbup:

Er det nå vil skal synge: "det bor en baker i østre aker" eller hvordan teksten var igjen:P

Dør ikke han i slutten av sangen? :roll:

Nei, det går pretty much ut på at har man ikke cash kan man se å stikke til h#&%!¤ ut av bakeriet.

"..og har du penger, så kan du få, og har du ikke, så kan du gå."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Gratulerer så mye Anfall.

Siden folk tar dette seriøst så må jeg bare si at Lars er en nisse og lekte seg litt. Han har et stort ønske om å få en liten Kjell-Oscar, men det er desverre ingen Kjell-Oscar på vei. :p

Lenke til kommentar

:roll:

Barnetv er fa*n ikke hva det en gnag var, JEG får mareritt av det til og med :(

Zappa litt innom forskjellig kanaler i dag morres, kom innom NRK Super. Og så sitter det en diger stygg frosk (av plastelina?) og prater om slanger, sier ting som; "reptil" "dødelige" "bitt" Jeg tenker hva faen, det sitter 3. åringer og ser på?

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Hvordan kan en 3. åring ta skade av "dødelige" "bitt" "reptil" osv?

Antageligvis skjønner h*n ikke bæret. Det er jo bare vanlige ord.

Men nei, det er ikke som det en gang var.

JEG måtte angstrenge meg for å skjønne hva den jævla frosken prata, om.

Den sang faen meg en scary sang om, "Hvis den biter deg kan du dø" da :p

Lenke til kommentar
Zappa litt innom forskjellig kanaler i dag morres, kom innom NRK Super. Og så sitter det en diger stygg frosk (av plastelina?) og prater om slanger, sier ting som; "reptil" "dødelige" "bitt" Jeg tenker hva faen, det sitter 3. åringer og ser på?

Haha! Jeg leste "Zappa var innom idag morres". Da hadde jeg blitt rimelig imponert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...