Glufsa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 serriøst er det ikke lov å ombestemme seg. jeg har gått over til den andre siden. nå er det pokerface og fairytale firogtjue sju Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hadde du sete her no, skulle eg, med dei betente lungene mine teke på meg bryet med å dra deg ut i hagen. Deretter skulle eg servert deg eit nakkeskot, partert deg, og begravd deg i holet etter stikkelsbærbusken madammen drog opp i føremiddag. FYSJ! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Påukerfeiz er jo win da!!!1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 I'M IN LOOOVE WITH A POKERFAAACE Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 I'M IN LOOOVE WITH A POKERFAAACE Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Man får kjøpt togbilletter på toget right? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Man får kjøpt togbilletter på toget right? Ja, men man må betale 20-40 kroner ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Du skal dø.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja ja, dt kan jeg leve med Thx Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 9. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sminke, hår og mote, det er noe han virkelig kan For han har nemlig vært i Hollywood og blitt så dyktig som det går ann Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Man får kjøpt togbilletter på toget right? Ja, men man må betale 20-40 kroner ekstra. 20,- i ombordtillegg. Med mindre man har moderasjonsbevis, tror jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Hadde du sete her no, skulle eg, med dei betente lungene mine teke på meg bryet med å dra deg ut i hagen. Deretter skulle eg servert deg eit nakkeskot, partert deg, og begravd deg i holet etter stikkelsbærbusken madammen drog opp i føremiddag. FYSJ! har bare et ord og si til deg...AMEN Kunne vi klasket han litt på pungen med stålhansker først? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ørkentempelet på Zelda Ocarina of time = Alt for lett :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Herlig sol og herlige venner Åh, fy eff, så er det bare å finne ut om jeg skal ta meg råd til å bli med folka ut i kveld. Chillen i bukta og bare la alt være love og herlig Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Hadde du sete her no, skulle eg, med dei betente lungene mine teke på meg bryet med å dra deg ut i hagen. Deretter skulle eg servert deg eit nakkeskot, partert deg, og begravd deg i holet etter stikkelsbærbusken madammen drog opp i føremiddag. FYSJ! har bare et ord og si til deg...AMEN Kunne vi klasket han litt på pungen med stålhansker først? Hanskane måtte vore godt rusta, eller friksjonsframkallande av eit anna slag, om det var brynjehanskar du sikta til. Om det er ridderaktige platehanskar du har liggande, er eg heilt med! Alexander Rybak gjer meg lyst til å gå berserk med ein barbermaskin for brynbruk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Hadde du sete her no, skulle eg, med dei betente lungene mine teke på meg bryet med å dra deg ut i hagen. Deretter skulle eg servert deg eit nakkeskot, partert deg, og begravd deg i holet etter stikkelsbærbusken madammen drog opp i føremiddag. FYSJ! har bare et ord og si til deg...AMEN Kunne vi klasket han litt på pungen med stålhansker først? Jeg er med, jeg er med! Med bilbatteri og det hele Lenke til kommentar
SVD Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Im in looove with a fairytale, even though it hurts! lalalaa lalalaa-aa lalaaaa la laa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg