Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da var man våken, og våkner til å høre at naboen (hvis dame åt opp maten min) har kjøpt igjen pizza til meg, med renter. Og har fiksa frokost ute i sola. Snasent! TTYL! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 THE GAME THE GAME Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fant plutselig svaret: Sex. Kjæresten var på fest igår og har enda ikke kommet hjem, så det går ikke. Skal på fylla kl seks, så føler jeg kommer til å få nok venner da. Hmm.. Se en film kanskje? Hint, hint, Steinkjer er alltid åpent for deg, mushimushmush Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vet at det fins folk med usansynlig mye datakunnskap her i forumkafeen - og jeg orker ikke fikse egen tråd for ett enkelt ja/nei-spørsmål: Jeg har et hovedkort som gir meg minneproblemer med xms2-brikker som er oppgitt til å kjøre på 5 5 5 18 - manuelt får jeg kun stilt inn 5 5 5 15, er det sansynlig at spd klarer 5 5 5 18 når manuelle innstillinger ikke går så høyt? (Inf 975x/g) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) hva sysn dere om den nye hunden min edit, brukte ICHC som host Endret 9. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Flue Cyph Alt bra? Bra! Er på LAN, spilt en WC3 match nå vi vant Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sol, kald pills og Vazelina Bilopphøggers. Hva mer vil man ha ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lurer på hvor mange liter Urge jeg har drukket siden i går kl 20.00 ca da LANet begynte.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 mer enn nok tror jeg imposibul Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vi starter ny match nå GLHF, jeg kjøpte nettop Yes, man på coop obs. får se om det var verdt penga... BIARBI! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 mMmm ... Gjorde seg med frokost og chitchat i sola ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nå har vi slappet av i solen, men så begynner det å bli kaldt som fy. Vi var forresten å utforska den lokale, hemmelige militær-goverment-conspiracy-ww2-bunker-radiotårnbasen borti her. Heftig med adgang forbudt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg elsker den derre im in love with a fairytale sangen. Kan ikke få nok av den<3 plis syng den for meg når jeg er i nærheten. den får hjertet mitt til å banke villt. Hadde du sete her no, skulle eg, med dei betente lungene mine teke på meg bryet med å dra deg ut i hagen. Deretter skulle eg servert deg eit nakkeskot, partert deg, og begravd deg i holet etter stikkelsbærbusken madammen drog opp i føremiddag. FYSJ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg