CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nice. Sitter selv på LAN. Vi tenker på å legge oss, alle er slitne allerede nå. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva mener du til en "viss forstand", som legemiddel eller? Virkning Meskalin gir en sterk, LSD-lignende rus, med forsterkede sanseintrykk, hallusinasjoner og endrede tankemønster. Rusen kan vare i mellom 12 og 18 timer. Minner meg litt om virkningene ved inntak av hasj. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Salvia Divinorum er lovlig som reseptbelagt legemiddel om jeg ikke husker feil. Når jeg skrev at meskalin er lovlig, så mente jeg at det er lovlig (så vidt jeg vet) å ta med 7 meskalin-innholdige kaktuser inn i Norge. Husker ikke kilde, var en eller annen offentlig side, lite trolig at jeg finner den igjen Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nice. Sitter selv på LAN. Vi tenker på å legge oss, alle er slitne allerede nå. KJIPT LAN ASS MAN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Cyph, mana pots ftw. Smaker høgg og holder deg gående i 2 dager. Enten du vil eller ei Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det meg det er noe gale med? Må ha hørt samme sangen, snart 3 kvarter nå, Årets Russelåt 2008 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Var det ikke Alla som inte dansar är våldtäktsmän som var russelåta i fjor? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Samme virkning som opium, men litt svakere vi grruer sos til i m orrra Vi spiste noe plantegreier som sans7nligvis ikke er lovlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, men hva slags planter? Jeg er nysgjerrig nå! Og vil ha ^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Han pirrer deg også? Vi har kommet til alternativene, forsatt holder han seg med å si "sans7nligvis ikke er lovlig." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Makan. Jeg har ikke penger, har ikke mat og har et helvetes matkick fordi jeg var ute og røykte i sted. Utmerket. Er litt edgy atm Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 NÅ ER DET VISST LEGGEATEM NIIGN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Slutt å hold oss på pinebenken, jeg vil vite hva du har spist! edit: http://planethalflife.gamespy.com/fullstory.php?id=158086 Gærne russere oO Endret 9. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja. Ny dag, mer eksamenslesing. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 JEg har kake og bakfull Chris! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er så jævlig iritert på den jævla vepsen som måtte vekke meg klokka 7 !! Det er jo lørdag for faen veps tar ikke dere fri !!?? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er så jævlig iritert på den jævla vepsen som måtte vekke meg klokka 7 !! Det er jo lørdag for faen veps tar ikke dere fri !!?? Ja fy faen i hel vete !! er helt sujkt med såmne veps sokm ikke tar fri !! JEg har kake og bakfull Chris! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Go' morn alle sammen! God kveld DNFK! Hvordan har folk det? Er i Brandbu atm. God kveld! Hvordan gikk jobbintervjuet? =) De trengte ikke folk før slutten av Juni, men jeg trenger jobb NÅ! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) fail. Endret 9. mai 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
QuasarCRO Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) QuasarCRO rapporterer fra fest igjen! Som alltid er Aleksander (Glufsa) et fast inventar, men i dag også i selskap av Anna, Chris (Programvare), Tale (Kanin33) og Kaisa (KaisaSH). Tale og Kaisa gikk dog etter en kort stund. Fleir bilder kjæm. Endret 9. mai 2009 av QuasarCRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg