Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er så misunnelig på alle dere som har så interresante hobbyer. Det finnes ikke et interresant trekk ved meg om jeg leiter en gang. :p

Hva er det du snakker om, du har da 11000+ innlegg + passe sjulte social innlegg. Du er jo forumfenomenet, Lars. Når du runder 50 000 bør du kontakte Harald for annerkjennelse. :cool:

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er så misunnelig på alle dere som har så interresante hobbyer. Det finnes ikke et interresant trekk ved meg om jeg leiter en gang. :p

Hva er det du snakker om, du har da 11000+ innlegg + passe sjulte social innlegg. Du er jo forumfenomenet, Lars. Når du runder 50 000 bør du kontakte Harald for annerkjennelse. :cool:

Harald who?

Lenke til kommentar

Harald who?

Harald%20Rønneberg.jpg

Endret av samebror
Lenke til kommentar
En eller annen jalla Merida-sak. Sånn typisk "terrengsykkel" man ser tonnevis av utenfor kjøpesentre og ungdomsskoler. Etter at jeg begynte å sykle ned trappeavsatser og heller humpete skogstier har den begynt å protestere.
Det hørtes ikke bra ut. Men Meridia har jo laget mange gode sykler og jeg har jo eid en selv. Meridia Matts fra 2000. Da var jeg liten og begynte å sykle terrengløp med fetterene mine. It was awesome.

Har du funnet en favorittløype da? Når jeg bodde i Tønsberg elsket jeg å sykle ned slottsfjellet så kjapt jeg kunne. Faen så morro det var.

Men det er trossalt bedre enn å ikke ha noen sykkel, som i mitt tilfelle.

Edit: b-real: Jeg trenger stor forbokstav i nicket mitt, kannst sie helpen mich?

Endret av hylo
Lenke til kommentar

Jeg tenkte mer på kaktus eller Salvia jeg :p

Vel, SD er vel lovlig i den forstand. Visse kaktuser også. Meskalin tror jeg. Lovlig til en viss grad riktignok. SD er reseptbelagt og du kan vel ha med deg 7 meskalininnholdige kaktuser inn i landet elns.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...