No Matter What You Say Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg er så misunnelig på alle dere som har så interresante hobbyer. Det finnes ikke et interresant trekk ved meg om jeg leiter en gang. Hva er det du snakker om, du har da 11000+ innlegg + passe sjulte social innlegg. Du er jo forumfenomenet, Lars. Når du runder 50 000 bør du kontakte Harald for annerkjennelse. Endret 8. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er ikke så fan av Hardrocks, men må så Sludge ser bra ut Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den brannen var noen meter fra der oldemor bor. Shitz Kanskje det var ho som sto og ba og gråt? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvordan sykler har dere, JohansenTurbo og Gapwick? En eller annen jalla Merida-sak. Sånn typisk "terrengsykkel" man ser tonnevis av utenfor kjøpesentre og ungdomsskoler. Etter at jeg begynte å sykle ned trappeavsatser og heller humpete skogstier har den begynt å protestere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er så misunnelig på alle dere som har så interresante hobbyer. Det finnes ikke et interresant trekk ved meg om jeg leiter en gang. Hva er det du snakker om, du har da 11000+ innlegg + passe sjulte social innlegg. Du er jo forumfenomenet, Lars. Når du runder 50 000 bør du kontakte Harald for annerkjennelse. Harald who? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg er så misunnelig på alle dere som har så interresante hobbyer. Det finnes ikke et interresant trekk ved meg om jeg leiter en gang. Hva er det du snakker om, du har da 11000+ innlegg + passe sjulte social innlegg. Du er jo forumfenomenet, Lars. Når du runder 50 000 bør du kontakte Harald for annerkjennelse. Harald who? Endret 8. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) En eller annen jalla Merida-sak. Sånn typisk "terrengsykkel" man ser tonnevis av utenfor kjøpesentre og ungdomsskoler. Etter at jeg begynte å sykle ned trappeavsatser og heller humpete skogstier har den begynt å protestere.Det hørtes ikke bra ut. Men Meridia har jo laget mange gode sykler og jeg har jo eid en selv. Meridia Matts fra 2000. Da var jeg liten og begynte å sykle terrengløp med fetterene mine. It was awesome. Har du funnet en favorittløype da? Når jeg bodde i Tønsberg elsket jeg å sykle ned slottsfjellet så kjapt jeg kunne. Faen så morro det var. Men det er trossalt bedre enn å ikke ha noen sykkel, som i mitt tilfelle. Edit: b-real: Jeg trenger stor forbokstav i nicket mitt, kannst sie helpen mich? Endret 8. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hylo: Tror du må spørre en admin om slikt, gitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ah, ingenting fordriver tid som å meningsløst meie ned noen hundre CT mens jeg spiser Skittles og hører på Åge Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er ganske heit i senga! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vi spiste noe plantegreier som sans7nligvis ikke er lovlig. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så, og ser for meg han mente noe ligende slik : Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tenkte mer på kaktus eller Salvia jeg Vel, SD er vel lovlig i den forstand. Visse kaktuser også. Meskalin tror jeg. Lovlig til en viss grad riktignok. SD er reseptbelagt og du kan vel ha med deg 7 meskalininnholdige kaktuser inn i landet elns. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 CS. Begge føttene mine har sovna. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg