Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor er måkene fredet når det er skuddpremie på kråker? Kråker har aldri vekt meg om morran ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Alle dyr er jo fredet da, er kun visse perioder man får skyte dem for å holde bestanden på et ok nivå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor er måkene fredet når det er skuddpremie på kråker?Kråker har aldri vekt meg om morran ... Det er da ikke alle måker som er fredet? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faack... Sølte nettopp ISTE over hele her. ja dere leste riktig ISTE... Har sett The Departed, bra film. Men hva gjør folket i DNFK? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som har det fantastiske UFO spillet som man kunne spille om man puttet album CD`n til Aqua i computer`n? Mener å erindre at abumet het "Aqua scoope". Hvis det er på "Aquarius", "Aquarium" eller "Mania Remix" så har jeg CDene hjemme. Det vil si at jeg kan få tak i det om én måned. Minn meg på det om du ikke finner det før. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hvorfor er måkene fredet når det er skuddpremie på kråker?Kråker har aldri vekt meg om morran ... Er de fredet? O.o ... men hvis man er uheldig og fisker en fisk opp fra dypet, og den blir helt sånn sprengt og så uheldigvis blir liggende å flyte i overflaten men kroken still attached til munnviken, og det tilfeldigvis kommer en måke å sluker fisk og krok i ett jaffs helt ukritisk, så går vel dette under naturlig utvalg, eller? Zlatsman: Nice, skal prøve å huske på d. Endret 8. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg mener sånn at du hopper rundt på sykkeln nesten som i freeride Noe som det her. Ah, trials. Du før sjekke ut segmentet om det i filmen Roam, av The Collective. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg mener sånn at du hopper rundt på sykkeln nesten som i freeride Noe som det her. Ne-ei. Men jeg syklet dog freeride før. Hadde en Specialized SX Trail 1 2007 modell. Den var faen så fin å sykle på. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Men jeg syklet dog freeride før. Hadde en Specialized SX Trail 1 2007 modell. Den var faen så fin å sykle på. Respekt! Selv er jeg i markedet for en Rockhopper eller Hardrock. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Specialized SX Trail som er på aktivfritid.no sikkert samme som du hadde Men den er så NICEE Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er så misunnelig på alle dere som har så interresante hobbyer. Det finnes ikke et interresant trekk ved meg om jeg leiter en gang. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Selv er jeg i markedet for en Rockhopper eller Hardrock.Specialized lager virkelig gode sykler! Lurer egentlig litt på om jeg skal ta motet til meg og spare meg opp noen kroner til å kjøpe meg en sykkel igjen. Specialized SX Trail som er på aktivfritid.no sikkert samme som du hadde Men den er så NICEE Stemmer! Eneste jeg kan påpeke med sykkelen er at jeg valgte feil pedaler og endte med å ha store problemer å klikke på plass foten når det rista som verst (liten SPD-pedal fra Wellgo). Men det er vel heller min feil. Hvordan sykler har dere, JohansenTurbo og Gapwick? Endret 8. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh nå får Activision få ræva i gir og laget en ny patch som fungerer -.- Får nesten ikke spilt waw Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God morgen folket! Orker ikke legge meg, men må opp halv 9 i morgen. Hmm... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Selv er jeg i markedet for en Rockhopper eller Hardrock.Specialized lager virkelig gode sykler! Lurer egentlig litt på om jeg skal ta motet til meg og spare meg opp noen kroner til å kjøpe meg en sykkel igjen. Specialized SX Trail som er på aktivfritid.no sikkert samme som du hadde Men den er så NICEE Stemmer! Eneste jeg kan påpeke med sykkelen er at jeg valgte feil pedaler og endte med å ha store problemer å klikke på plass foten når det rista som verst (liten SPD-pedal fra Wellgo). Men det er vel heller min feil. Hvordan sykler har dere, JohansenTurbo og Gapwick? Jeg har nu en GT Chucker 1.0, men skal kjøpe meg en ny Har jo også en Gary Fisher Bitter som ikke er kjørbar stand siden rammen er bøyd. Det var et rent mesterverk og sykkle på Har du noen idee over sykkel som man kan prøve og stunte litt med (Trial og den duren) ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God morgen folket! Orker ikke legge meg, men må opp halv 9 i morgen. Hmm... God morgen? Jaja, det lukter iste her! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Har du noen idee over sykkel som man kan prøve og stunte litt med (Trial og den duren) ?Tja, er jo lenge siden jeg har fulgt noe særlig med da, men Hardrocx lager jo jævla gode dirtbikes. Hardrocx Sludge er jo kjempetøff (og er femi og macho)! Den er jo bestykket med Dirt Jumper 2 framgaffel, og det er jo jaggu meg fine greier å lande på i alle fall. Endret 8. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg