Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Alle dyr er jo fredet da, er kun visse perioder man får skyte dem for å holde bestanden på et ok nivå. :p

Lenke til kommentar
Noen som har det fantastiske UFO spillet som man kunne spille om man puttet album CD`n til Aqua i computer`n? Mener å erindre at abumet het "Aqua scoope".

Hvis det er på "Aquarius", "Aquarium" eller "Mania Remix" så har jeg CDene hjemme. Det vil si at jeg kan få tak i det om én måned. Minn meg på det om du ikke finner det før.

Lenke til kommentar
Hvorfor er måkene fredet når det er skuddpremie på kråker?

Kråker har aldri vekt meg om morran ...

Er de fredet? O.o ... men hvis man er uheldig og fisker en fisk opp fra dypet, og den blir helt sånn sprengt og så uheldigvis blir liggende å flyte i overflaten men kroken still attached til munnviken, og det tilfeldigvis kommer en måke å sluker fisk og krok i ett jaffs helt ukritisk, så går vel dette under naturlig utvalg, eller?

Zlatsman: Nice, skal prøve å huske på d.

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Specialized SX Trail som er på aktivfritid.no sikkert samme som du hadde :p

Men den er så NICEE :)

Lenke til kommentar
Selv er jeg i markedet for en Rockhopper eller Hardrock.
Specialized lager virkelig gode sykler!

Lurer egentlig litt på om jeg skal ta motet til meg og spare meg opp noen kroner til å kjøpe meg en sykkel igjen.

Stemmer!

Eneste jeg kan påpeke med sykkelen er at jeg valgte feil pedaler og endte med å ha store problemer å klikke på plass foten når det rista som verst (liten SPD-pedal fra Wellgo). Men det er vel heller min feil. :wee:

Hvordan sykler har dere, JohansenTurbo og Gapwick?

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Selv er jeg i markedet for en Rockhopper eller Hardrock.
Specialized lager virkelig gode sykler!

Lurer egentlig litt på om jeg skal ta motet til meg og spare meg opp noen kroner til å kjøpe meg en sykkel igjen.

Stemmer!

Eneste jeg kan påpeke med sykkelen er at jeg valgte feil pedaler og endte med å ha store problemer å klikke på plass foten når det rista som verst (liten SPD-pedal fra Wellgo). Men det er vel heller min feil. :wee:

Hvordan sykler har dere, JohansenTurbo og Gapwick?

Jeg har nu en GT Chucker 1.0, men skal kjøpe meg en ny :p

Har jo også en Gary Fisher Bitter som ikke er kjørbar stand siden rammen er bøyd.

Det var et rent mesterverk og sykkle på :)

Har du noen idee over sykkel som man kan prøve og stunte litt med (Trial og den duren) ?

Lenke til kommentar
Har du noen idee over sykkel som man kan prøve og stunte litt med (Trial og den duren) ?
Tja, er jo lenge siden jeg har fulgt noe særlig med da, men Hardrocx lager jo jævla gode dirtbikes.

Hardrocx Sludge er jo kjempetøff (og er femi og macho)!

Den er jo bestykket med Dirt Jumper 2 framgaffel, og det er jo jaggu meg fine greier å lande på i alle fall. :wee:

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...