Jann - Ove Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Fra lmgtfy-streamen "Öl liknande Budweiser men billigare" - er svensker så dumme? Endret 8. mai 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God kveld DNFK! Hvordan har folk det? Er i Brandbu atm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har det særdeles bra Midnattsvandreren. =) Koser meg med Hansa foreløpig og etterpå skal jeg og fruen se film... hu skal bare se ferdig norske talenter først. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God kveld DNFK! Hvordan har folk det? Er i Brandbu atm. God kveld! Hvordan gikk jobbintervjuet? =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God aften, midnattsvandrer. Her er alt vel, gamer CS og koser meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God morgen, god dag, god kveld og god natt, folkens. Sånn, da skal jeg ha dekket dere uansett hvor i verden dere sitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Med mindre man sitter i et ormehull hvor tiden ikke har eksistens ... dersom det er det som foregår i ormehullene eller i et eller annet hull. Endret 8. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Med mindre man sitter i et ormehull hvor tiden ikke har eksistens Men vil et ormehull defineres som et sted i verden eller et sted mellom to verdener? For jeg prøvde bare å dekke de i verden som jeg skrev. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Tenker vi runder det av til en annen verden/sted mellom to, så har vi det på g =) Jeg liker å tro at det kan være en gate til en twilight zone, eller et sted hvor tiden går uhorvelig raskt, som i det tilfellet er grunnen til at man kan ta snarveier til andre enden av universet. edit: Jeg ser deg Steffen, så hei til deg, før jeg logger av Skal se film, så dersom jeg ikke er tilbake innen i morgen, så god natt alle sammen =) edit for ntende gang: Skal hilse fra Cinque forresten Endret 8. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Brant nedi her. Masse brannmenn og skit. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har oppdaget et nytt aspekt ved Bullet for My Valentine! Acoustics <3 Sangene gjør seg faktisk skikkelig bra der også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Brant nedi her. Masse brannmenn og skit.Huff. Ungdommen nå til dags og satan-rocken deres! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ta sjansen på å kjøre scooteren omtrent 2mil i mye regn og ganske kraftig vind, eller slaske og bli litt fetere frem for dataen? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den brannen var noen meter fra der oldemor bor. Shitz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ta sjansen på å kjøre scooteren omtrent 2mil i mye regn og ganske kraftig vind, eller slaske og bli litt fetere frem for dataen? Slaske selvsagt. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ta sjansen på å kjøre scooteren omtrent 2mil i mye regn og ganske kraftig vind, eller slaske og bli litt fetere frem for dataen? Jeg tror ikke diskusjon.no er rette plassen å spørre dersom du vil ha objektive svar.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Joda, mye gode folk her. (Megselv feks.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg