Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har med et par tips. Lag en stooor pulverbombe og fyr av mens du er hos henne. Alternativt kan du storme inn og rive ned alt på veggene og hyllene hennes. Det skal nok bli nok av rot.

Morsom du.

Men merker fortsatt at jeg er litt sur, har ikke mulighet til å dra til denne fruen nå :/

Lenke til kommentar
Morsom du.

Thx.

Men merker fortsatt at jeg er litt sur, har ikke mulighet til å dra til denne fruen nå :/

Dette kan kureres ganske så fort. Ta deg noe å spise hvis du er sulten (muligens blodsukkeret ditt er lavt) og ta en joggetur så du utløser noen endorfiner. Stol på meg, du vil føle deg mye bedre. Deretter, hvis det ikke blir for sent, kan du ta en buss hvis det ikke er så langt i fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er ikke ansvarlig for noen av bildene som blir lastet opp i RPP straks. Jeg var et uskyldig offer med minimale grimaser :scared:

Lenke til kommentar
Morsom du.

Er ikke det bare å dra da?

Jeg bor i Hamar hun Moelv, muligheter er buss og tog. Buss koster penger, tog koster penger. Jeg har ikke penger, vanskeligere er det ikke :(

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Jeg Hamar hun Moelv, muligheter er buss og tog. Buss koster penger, tog koster penger. Jeg har ikke penger, vanskeligere er det ikke :(

Ehm, sykkel :p

Hahaha... Du skulle sett sykkelen min du...

Den er fra FØR krigen altså 2. verdenskrig, men den har dempere i setet :)

Lenke til kommentar
Jeg Hamar hun Moelv, muligheter er buss og tog. Buss koster penger, tog koster penger. Jeg har ikke penger, vanskeligere er det ikke :(

Ehm, sykkel :p

Hahaha... Du skulle sett sykkelen min du...

Den er fra FØR krigen altså 2. verdenskrig, men den har dempere i setet :)

Haha, de er jo....behagelige...:p

Lenke til kommentar
Haha, de er jo....behagelige...:p

Ikke gir, ikke dempere. Unntaket er i setet da ofc. styringen skjener mot venstre hele tiden, så mulighetene for å sykle uten hender er minimale, da man mister kontrollen helt. :D

Yay, som jeg elsker den sykkelen, men jentene liker setet da :)

*sjekke egilanso's signatur*

brukerstats?

tøft!

post-154304-1241809130_thumb.png

FAnt faktisk ut det jeg og før i dag, awesome da :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja den er kjekk den der. På et eller annet vis skal det gå an å se brukerstatistikken til andre ved å legge til noe på urlen. Men aner ikke hvordan... :hmm:

Mmmmmmmmmmm... Hansa Fatøl btw :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...