Ballus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva er lurt å ha med i en melding til huseier som skal få vedkommende til å velge oss fremfor andre? Klarte endelig å ringe fyren og han sa jeg sku sende ham en mail.Har med at vi er sikre betalere, rolige, ikke-røykere (jeg har som mål å slutte til / i løpet av sommeren), ingen husdyr, informasjon om oss selv ... Da lyger du jo. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva er lurt å ha med i en melding til huseier som skal få vedkommende til å velge oss fremfor andre? Klarte endelig å ringe fyren og han sa jeg sku sende ham en mail.Har med at vi er sikre betalere, rolige, ikke-røykere (jeg har som mål å slutte til / i løpet av sommeren), ingen husdyr, informasjon om oss selv ... Ett par ting jeg tok med som jeg ser du har utelatt er: - Si dere kan skaffe attester fra tidligere utleiere. Mest sannsynlig vil dere aldri faktisk bli spurt om dette, men at du tar det med vekker tillit. - Fortell om fremtidsplanene deres; hvor lenge dere planlegger å bo der og slikt. Skole, jobb osv. - Alt som kan vekke tillit, bygge relasjoner osv.. Lykke til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva er lurt å ha med i en melding til huseier som skal få vedkommende til å velge oss fremfor andre? Klarte endelig å ringe fyren og han sa jeg sku sende ham en mail.Har med at vi er sikre betalere, rolige, ikke-røykere (jeg har som mål å slutte til / i løpet av sommeren), ingen husdyr, informasjon om oss selv ... Jeg tviler på alle Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fargoth: Ekte data-geek kake Smurfen: Så lenge du går ut og røyker, har et glass og putter sneipene oppi så du ikke roter osv. så lyger du ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tja, det kan jeg jo gjøre. *legge ved* Men jeg har da uansett tenkt å være røykfri til jeg flytter inn, så det burde gå greit. Når en tjuepakk koster 72 spenn, da er det dyrt å være røyker. I alle fall når matbudsjettet er på 100 kr dagen Same, jeg er sikker betaler når det kommer til husleia. Den har førstepri på penga mine, så når stipendet kommer, blir det automatisk satt over 3300 kr til husleia som går inn på huseiers konto noen dager før fristen. Og rolig? Jeg sitter foran PCen eller foran ei bok store deler av dagen. Er det sol sitter jeg ute og slikker sol Jeg har hatt ett nachspiel her etter at jeg flytta inn, og det har vært relativt rolig det også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ha ha ha, det spillet vil jeg spille! Also Nicholas..! sier:sist helg pulte jeg 7stk fra onsdag til søndag natt til mandag altså Jeg sier han er laus Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da er jeg hos Toralf sammen med Glufsa, Ready for beer ! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ha ha ha, det spillet vil jeg spille! Also Nicholas..! sier:sist helg pulte jeg 7stk fra onsdag til søndag natt til mandag altså Jeg sier han er laus Jeg sier han er en skrytepave:P Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg sier han er en idiot Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg sier han er en idiot Second that. Kjøtprisen i dagens sjekkemarknad er i fritt fall... Eg sit her med belønninga eg fekk for å slutte å røyke, lungebetennelse. Hurra! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg sier han er en idiot Second that. Kjøtprisen i dagens sjekkemarknad er i fritt fall... Eg sit her med belønninga eg fekk for å slutte å røyke, lungebetennelse. Hurra! Morality is temporary. Wisdom is permanent Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hm, noen som kan invitere meg til Spotify? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg