Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en dag!

Jeg står opp og er egentlig skikkelig mårragretten, noe som ikke ligner meg. Det har nok noe å gjøre med at jeg har sovet litt lite, skal ha en samfunnsfagprøve jeg egentlig ikke har øvd noe særlig til, og at jeg kranglet med muttern og fattern i går siden jeg ikke gidder å rydde rommet mitt.

Så kommer jeg på skolen og hever humøret litt ved å høre på Bullet for My Valentine (:love:), men er ikke helt som vanlig enda.

Så kommer engelsktimen, økta før storefri, og 10 minutter før det ringer ut får vi igjen vårtentam i engelsk, og gjett hva?

Jeg var best i klassen! eneste som fikk ren sekser :thumbup:

Etter dette går alt som på skinner, jeg er smørblid, og i norsktimen er det ganske få i klassen, det fleste skulker for å øve til samfunnfagsprøve i siste økt. Greia nå er at "jenta" :love: sitter ved siden av meg, og vi skulle samarbeide om å oversette en tekst til nynorsk, og det var kos! Jeg innbiller meg at hun faktisk er litt keen på meg, hun er ihvertfall ikke redd for å være tett inntil meg osv. og vi pratet masse sammen og hadde det gøy :D

Så kommer samfunnsfagprøven, og det går faktisk ikke så gærnt som jeg hadde trodd :D

Alt i alt kommer jeg inn døra hjemme med humøret et par hundre hakk over det jeg gikk ut med i morges, og jeg har bare to bildet i hodet: "Jenta" og tallet 6 (henvisninger til engelskprøven altså. Dog ser jeg den andre tolkningen :wee:)

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar

OMG. den kaka vil jeg ha.

btw:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Hva er lurt å ha med i en melding til huseier som skal få vedkommende til å velge oss fremfor andre? Klarte endelig å ringe fyren og han sa jeg sku sende ham en mail.

Har med at vi er sikre betalere, rolige, ikke-røykere (jeg har som mål å slutte til / i løpet av sommeren), ingen husdyr, informasjon om oss selv ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...