Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg fatter ikke hva det er med folk og sjokoladekake Det eneste gode er glasuren. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har du en oppskrift å låne bort til en kakesulten WheelMan? Alt bra med den karen? Jeg fatter ikke hva det er med folk og sjokoladekake Det eneste gode er glasuren. /wrong Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 For en dag! Jeg står opp og er egentlig skikkelig mårragretten, noe som ikke ligner meg. Det har nok noe å gjøre med at jeg har sovet litt lite, skal ha en samfunnsfagprøve jeg egentlig ikke har øvd noe særlig til, og at jeg kranglet med muttern og fattern i går siden jeg ikke gidder å rydde rommet mitt. Så kommer jeg på skolen og hever humøret litt ved å høre på Bullet for My Valentine (), men er ikke helt som vanlig enda. Så kommer engelsktimen, økta før storefri, og 10 minutter før det ringer ut får vi igjen vårtentam i engelsk, og gjett hva? Jeg var best i klassen! eneste som fikk ren sekser Etter dette går alt som på skinner, jeg er smørblid, og i norsktimen er det ganske få i klassen, det fleste skulker for å øve til samfunnfagsprøve i siste økt. Greia nå er at "jenta" sitter ved siden av meg, og vi skulle samarbeide om å oversette en tekst til nynorsk, og det var kos! Jeg innbiller meg at hun faktisk er litt keen på meg, hun er ihvertfall ikke redd for å være tett inntil meg osv. og vi pratet masse sammen og hadde det gøy Så kommer samfunnsfagprøven, og det går faktisk ikke så gærnt som jeg hadde trodd Alt i alt kommer jeg inn døra hjemme med humøret et par hundre hakk over det jeg gikk ut med i morges, og jeg har bare to bildet i hodet: "Jenta" og tallet 6 (henvisninger til engelskprøven altså. Dog ser jeg den andre tolkningen ) //Blarcky Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faen, jeg gruer meg til å ringe en fyr om leilighet. Jeg har maks telefonskrekk og jeg er ikke spesielt høy i hatten når det kommer til å dra på visning heller. *angst* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg baker sjokoladekake as we speak. Deler gjerne. Jeg og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hast do angst, Datasmurf? Jah! Føler det er enklere å bare skyte meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne prøver jeg i dag, i hvertfall. Veldig enkel å bare smelle ihop og dytte i ovnen. Vurderte å prøve meg på noe sånt, men fant ut at jeg kom til å trenge et par ganger med prøving og feiling før det blir bra. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God dag DNFK Ja, hva prater vi om? Kaker som vanlig? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Correctissimo! I like ur language bitch Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 OMG. den kaka vil jeg ha. btw: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Heck yes. Fins mye kule nerdekaker, da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Heck yes. Fins mye kule nerdekaker, da. Darth Vader :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Heck yes. Fins mye kule nerdekaker, da. Darth Vader :!: Chewbacca! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva er lurt å ha med i en melding til huseier som skal få vedkommende til å velge oss fremfor andre? Klarte endelig å ringe fyren og han sa jeg sku sende ham en mail. Har med at vi er sikre betalere, rolige, ikke-røykere (jeg har som mål å slutte til / i løpet av sommeren), ingen husdyr, informasjon om oss selv ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har du en oppskrift å låne bort til en kakesulten WheelMan? Alt bra med den karen? Oh yes. Alt bra på den kanten også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg