Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg baker sjokoladekake as we speak. Deler gjerne. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.start.no/erdetfredag/ ehT emaG Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg baker sjokoladekake as we speak. Deler gjerne. ok, hvor i Drammen skal vi møtes? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jaa. Søtinger Det er bra. Snufs. Jeg som ville snakke om bestefedre som har sex med... uansett Men nå skal jeg hjem. Slapp en halvtime tidligere Jakka er våt Snufs. Bestefedre som har sex med andre bestefedre, eller bestemødre? Slik som seksualundervisninga vår i 10. var? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jaa. Søtinger Det er bra. Snufs. Jeg som ville snakke om bestefedre som har sex med... uansett Men nå skal jeg hjem. Slapp en halvtime tidligere Jakka er våt Snufs. Bestefedre som har sex med andre bestefedre, eller bestemødre? Slik som seksualundervisninga vår i 10. var? Bestemordi + Deg er det vel heller hun tenkte på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ingenting galt, så lenge vil det hundre prosent. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ingenting galt, så lenge vil det hundre prosent. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh skal dere plage meg med det der i 20 år ??? Y Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Og vips kommer mine meninger frem igjen, så kan dere slutte å plage stakkars JT for kusina hans Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg baker sjokoladekake as we speak. Deler gjerne. ok, hvor i Drammen skal vi møtes? Torget. Mørk sjokoladekake med sjokobiter, valnøtter og mokkaglasur. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg baker sjokoladekake as we speak. Deler gjerne. ok, hvor i Drammen skal vi møtes? Torget. Mørk sjokoladekake med sjokobiter, valnøtter og mokkaglasur. viss du er seriøs så kommer jeg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den skal nok etes i konfirmasjonen i morra. Men det går jo an å ta med seg på f.eks. HW-fotball! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den skal nok etes i konfirmasjonen i morra. Men det går jo an å ta med seg på f.eks. HW-fotball! JA!! så kan jeg lage oreokake Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har du en oppskrift å låne bort til en kakesulten SF? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har du en oppskrift å låne bort til en kakesulten WheelMan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg