Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var det ikke palmer der han vokste opp? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var det ikke palmer der han vokste opp? Nope, var kun stein og sand der gitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hmm, damn you dataspill og tegneserier for å vise gamle dagers Israel / Palestina / Judea / hva enn det landet heter som noe annet enn det var! : o Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fringe episode 19 var.. Episk, rett og slett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dæven steike Jeg fant nettopp ut at jeg har en jævlig NICE kusine !! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Da tar jeg helg! Vi snakkes elsklinger! Endret 8. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dæven steike Jeg fant nettopp ut at jeg har en jævlig NICE kusine !! Har ikke du sagt dette før? Du banga jo hu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei jeg har ikke banga den andre kusina min Hun ser jo rett og slett ikke ut .... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dæven steike Jeg fant nettopp ut at jeg har en jævlig NICE kusine !! DERE KAN JO KJØRE SCOOTER SAMMEN! Kan jeg sitte på? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dæven steike Jeg fant nettopp ut at jeg har en jævlig NICE kusine !! Det er jo noe du bør finne ut først da, ikke etterpå. men du var vel heldig da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dæven steike Jeg fant nettopp ut at jeg har en jævlig NICE kusine !! Det er jo noe du bør finne ut først da, ikke etterpå. men du var vel heldig da I loled Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Når er passe tid å ringe en fyr for å avtale visning? Før eller etter fem? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dæven steike Jeg fant nettopp ut at jeg har en jævlig NICE kusine !! DERE KAN JO KJØRE SCOOTER SAMMEN! Kan jeg sitte på? jeg åxå !!! Lenke til kommentar
SVD Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Når er passe tid å ringe en fyr for å avtale visning? Før eller etter fem? Ring akkurat kl.5, slår ikke feil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er ikke over før den feite dama synger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gah. Kvinnfolk >< Nei, det er HVORDAN man behandler dem! k neida... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gah. Kvinnfolk >< Nei, det er HVORDAN man behandler dem! k neida... Prophet k neida... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Altså, nå gjelder det ikke direkte meg. Dama til naboen min, spiser pizzaen min og drikker brusen min (de har ikke fryser på kjøleskapet sitt så de bruker vår, og raider også kjøleskapet titt og ofte). Den nye dama til kompisen min, har fått ham til å slutte og røyke og bryte alle avtaler og planer med meg som vi har for sommeren og han skal nå tilbringe sommeren på Sotra med henne, i stedet for å chillaxe med meg i Stavanger, Bergen og Oslo -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg