Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Pusur: Dette er en redesignet barbiedukke. Malice. Jeg har henne. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Trygd Dessuten var det en gave. Min første Nokia. Det er modell 6300. Det var ikke deg jeg mente. Nokia er kjedelig. SE er kjedelig. Alle andre har fryktelige menyer. Hva skal man liksom kjøpe nå til dags? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det var ikke deg jeg mente. Nokia er kjedelig. SE er kjedelig. Alle andre har fryktelige menyer. Hva skal man liksom kjøpe nå til dags? Dra til Japan, og skaff deg en telefon derfra... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skarstad, hva skjedde med den fine avataren din? Jeg må ha litt variasjon i hverdagen, vet du. Får se om jeg går tilbake til den senere. Remove teh piercing. Bare meg som syntes hun lignet på Linn Christin/Light Alba/L_C her på forumet? Pft, hun når ikke LC til tottilottene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) LC har penere øyne, og lengre hår, men utenom det syntes jeg de lignet ganske mye. Pene jenter. EDIT: In a totally non-creepy, non-perverted, totally friendly and non-sexual way. Endret 24. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nokia er kjedelig. SE er kjedelig. Alle andre har fryktelige menyer. Hva skal man liksom kjøpe nå til dags? iPhone? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skarstad, hva skjedde med den fine avataren din? Jeg må ha litt variasjon i hverdagen, vet du. Får se om jeg går tilbake til den senere. Den gamle var finere, syns jeg også. Men nå skal det jo kanskje litt til før en ScarJo-avatar blir direkte ille ... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 LC har penere øyne, og lengre hår, men utenom det syntes jeg de lignet ganske mye. Pene jenter. EDIT: In a totally non-creepy, non-perverted, totally friendly and non-sexual way. LC er da mye penere enn den dukka på bildet ditt. Right. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Smakssak. Jeg syntes mye er pent som du sikkert syntes er frastøtende. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Smakssak. Jeg syntes mye er pent som du sikkert syntes er frastøtende. Det er godt at vi er alle forskjellige. Uten det hadde verden blitt en kjedelig plass Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Veldig fornøyd med nokiaen min foreløbig Dessuten fikk jeg 600 kr i vennerabatt på den. http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=2052 Lagde denne quizen igår Noen som får full pott? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi går i samme klasse..jeg tror hun skifter kjønn, fordi hun bruker en grov "mannestemme" noen ganger i klassen.. plutselig hører vi "VÆR STILLEE" tror hun har sin periode idag. Vis hun skifter kjønn, så er det akseptabelt å slå henne, go for it! Jeg krangla med ei dame på bussen idag, det var underholdene.hun kom alltid med "re*host*tard" xD Hørtes voksent gjort ut av henne. Var hun voksen? Vi går i samme klasse.. jeg tror hun skifter kjønn, fordi hun bruker en grov "mannestemme" noen ganger i klassen.. plutselig hører vi "VÆR STILLEE" tror hun har sin periode idag. *Gjette* Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lagde denne quizen igår Noen som får full pott? Fikk hele 3/10 Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lagde denne quizen igår Noen som får full pott? 1 av 10. På et seriøst forsøk. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=2052 Lagde denne quizen igår Noen som får full pott? Hah, den mest uinteressante quizen jeg har tatt. Fikk 4/10, med gjetting på alle spørsmålene. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hahaha, utrlolig bra laget; video Benny Lava! ^^, Hva skjer her da? Mushi, fikk 1\10 på quizen din, den var serriøst vanskelig Oo Endret 24. januar 2008 av Raknes Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hahaha, utrlolig bra laget; videoBenny Lava! ^^, Hva skjer her da? Mushi, fikk 1\10 på quizen din, den var serriøst vanskelig Oo satan den filmen var gørr artig ^^, Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Er dere syke? oO Så stille som dere er, liksom... o_O "Sutter den bare på deg? Åh gud! Den sutter på meg!" Endret 24. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hallo! da har jeg formatert og innstalert windows igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 da funker avataren min, med ramme og greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg