L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har nokken sherrox stølvler.. funker fett til alt!!! Ikke om sommeren... Med mindre du vil forvandle føttene dine til biologiske våpen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så ofte er sløsing med penger! Hva er det du sier?! Handle sko er livet! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Superdotten er her for å redde oss. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ikke noe i mot å få nye sko ofte. Er ikke mine penger uansett =3. Bortsjemt eller? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Seriøst? Geeks. Jeg har 9 par fritidssko, ett par joggesko, ett par pensko og ett par støvler. Har sko nok for en god del år, da, går sakte å slite ut 9 sko. 7 av dem er Converse, 1 Vans og 1 sånne random greier fra en eller annen butikk for lenge sida. Dog har jeg levd lenge på én Kirby Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hey, Vintermåne, jeg bor også på Lørenskog... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 R.I.P Fiskediskusjon!! Har nokken sherrox stølvler.. funker fett til alt!!! Husker de gamle Sherroxene formet som et krokodillehode Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Er jo umulig å diskutere noe som helst i denne tråden her, så mye aktivitet som er nå. Sidene flyr jo forbi. Roer seg vel ned etterhvert, er vel bare trykket som må komme seg ut etter at korken ble fjernet. Enig. Rundt halv 5 i natt, skal du se det blir stille her. edit: Angående sko-diskusjonen, så synes jeg å ha massevis av forskjellige sko er tull. Jeg har hatt ett par joggesko og vinterstøvler i flere år nå og de er like fine enda, og passer til alt. Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Er jo umulig å diskutere noe som helst i denne tråden her, så mye aktivitet som er nå. Sidene flyr jo forbi. Roer seg vel ned etterhvert, er vel bare trykket som må komme seg ut etter at korken ble fjernet. Du skulle åpnet tråden før Grattis med den nye og kjempesøte hunden, forresten. Hun er så søt og snill. Jeg kan lage prompe-lyder på magen hennes ^^ Endret 8. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ikke noe i mot å få nye sko ofte. Er ikke mine penger uansett =3. Bortsjemt eller? Bryr det deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror aldri jeg hadde klart meg med et par sko. Jeg er lav, så platå/høye hæler til de dagene jeg vil være større enn jeg er. Joggiser/converse/converse knock-offs de dagene jeg er litt slask. Boots til resten av dagene. Og ja. Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hoveddsikringen i butikken. Noen trikkere tok knekken på den. Se, jeg later som om jeg er in i miljet, og kaller det trikkere. Anyway, det ble mørkt. 'trikkere? :o Goddamn bastard. Glad jeg aldri ble sånn sikringsmaster. Jeg liker å fly rundt og sniffe råolje. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har nokken sherrox stølvler.. funker fett til alt!!! Ikke om sommeren... Med mindre du vil forvandle føttene dine til biologiske våpen Litt varmt men tar de av når eg skal bade... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jo umulig å diskutere noe som helst i denne tråden her, så mye aktivitet som er nå. Sidene flyr jo forbi. Roer seg vel ned etterhvert, er vel bare trykket som må komme seg ut etter at korken ble fjernet. Ja ikke sant. Får vell bare nyte det mens man kan. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 R.I.P Fiskediskusjon!! Har nokken sherrox stølvler.. funker fett til alt!!! Husker de gamle Sherroxene formet som et krokodillehode Jeg husker dem, jeg fikk aldri sånne Hadde veldig lyst på Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jo umulig å diskutere noe som helst i denne tråden her, så mye aktivitet som er nå. Sidene flyr jo forbi. Roer seg vel ned etterhvert, er vel bare trykket som må komme seg ut etter at korken ble fjernet. Ja, det er ikke akkurat lett å få diskutert noe som helt her når vi skriver en bunke med sider på såpass kort tid, men du vet hvordan det er.. Om det roer seg er da uvisst Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ikke noe i mot å få nye sko ofte. Er ikke mine penger uansett =3. Bortsjemt eller? Bryr det deg? Nei... JO!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko. Dere jenter er så logiske Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg trenger nye sko, Sålene på de gamle er jo helt slitt bort nesten :/ Tenker jeg tar på meg Militærstøvlene inntil snøen og våtheten er borte jeg Så kjøper jeg meg nye sko til våre Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Bryr det deg? H*n er bare misunnelig fordi h*n aldri fikk Buffalo-sko i oppveksten. Neida Endret 8. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg