Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst? Geeks. Jeg har 9 par fritidssko, ett par joggesko, ett par pensko og ett par støvler. Har sko nok for en god del år, da, går sakte å slite ut 9 sko. 7 av dem er Converse, 1 Vans og 1 sånne random greier fra en eller annen butikk for lenge sida.

Dog har jeg levd lenge på én Kirby :)

Lenke til kommentar
Er jo umulig å diskutere noe som helst i denne tråden her, så mye aktivitet som er nå. Sidene flyr jo forbi. Roer seg vel ned etterhvert, er vel bare trykket som må komme seg ut etter at korken ble fjernet.

Enig. Rundt halv 5 i natt, skal du se det blir stille her.

edit: Angående sko-diskusjonen, så synes jeg å ha massevis av forskjellige sko er tull. Jeg har hatt ett par joggesko og vinterstøvler i flere år nå og de er like fine enda, og passer til alt.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Er jo umulig å diskutere noe som helst i denne tråden her, så mye aktivitet som er nå. Sidene flyr jo forbi. Roer seg vel ned etterhvert, er vel bare trykket som må komme seg ut etter at korken ble fjernet.

Du skulle åpnet tråden før :p

Grattis med den nye og kjempesøte hunden, forresten. ;)

Hun er så søt og snill. Jeg kan lage prompe-lyder på magen hennes ^^

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg hadde klart meg med et par sko.

Jeg er lav, så platå/høye hæler til de dagene jeg vil være større enn jeg er. Joggiser/converse/converse knock-offs de dagene jeg er litt slask. Boots til resten av dagene. Og ja. Det er ikke alltid skoene mine matcher antrekket mitt. Det sier meg. At jeg trenger mer sko.

Lenke til kommentar
Hoveddsikringen i butikken. Noen trikkere tok knekken på den. Se, jeg later som om jeg er in i miljet, og kaller det trikkere.

Anyway, det ble mørkt.

'trikkere? :o Goddamn bastard.

Glad jeg aldri ble sånn sikringsmaster. Jeg liker å fly rundt og sniffe råolje.

Lenke til kommentar

Ja ikke sant. Får vell bare nyte det mens man kan.

Lenke til kommentar

Ja, det er ikke akkurat lett å få diskutert noe som helt her når vi skriver en bunke med sider på såpass kort tid, men du vet hvordan det er.. Om det roer seg er da uvisst :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...