Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.

Hallo, hva er det med kusina? :D

Han er same. Samer har det med å velge den lette veien og gå på kusinene sine.

...det er i hvertfall bred enighet om det på forumet. :ninja:

What :( Jeg går da ikke på kusina mi :(

Du er unntaket som bekrefter regelen :p

Lenke til kommentar
Hvordan har det seg at det er så mye digge kusiner? Kjenner ingen gutter på min alder, som ikke har en heit kusine

It's a curse I tell you. A curse!

Nå er ikke kusina mi så heit, men pappas kusiner på min alder ... Oh my!

Nye skinet var ikke så aller verst. Fint til nattetimene :wee:

Har de fiksa det sånn at visse avatarer og en del emoticons ikke blir seende fucked ut enda?

Ser helt jævlig ut her. Blir sånne små hvite flekker rundt alt mulig.

Yeah, her og. Avataren min blir helt fucka og borte vekk.

Lenke til kommentar

Steffen skrev den 7. mai klokken 22:59

No bang made you? Gjorde det vel... "Your dad banged your mom" oO (Y)

Men er vel vitenskapelig bevist at Big Bang skapte universet :p Men tror på en Gud uansett!

Hannah skrev den 7. mai klokken 23:22

bevis? gi meg ett bevis da.

Steffen skrev den 7. mai klokken 23:29

http://no.wikipedia.org/wiki/Big_Bang *k9z*

Hannah skrev den 7. mai klokken 23:33

det er ikke bevis. det blir akkurat som en tro, d ingen var der. http://www.bibelen.no/chapter.aspx?book=GEN

Steffen skrev den 7. mai klokken 23:38

Men det er vel ikke bevist at Gud skapte verden heller, selv om det står i en tykk religiøs bok? Skjønner selvfølgelig at du som er kristen, og kjøper alt som står i den boka glatt mener det... Men jeg mener at mye er god oppdikting fra profetene... F.eks: Jesus som snekker, er ikke mulig... For det var ikke trer der han vokste opp, noe som gjør at... Les mer akkurat det blir umulig.

Jeg kan si at jeg kan bite på en god del i den boka, men det er mye som kræsjer med hverandre i Bibelen... F.eks: Gud sier han elsker og tilgir alle, men de som er sammen med samme kjønn er dømt til et liv i Helvete? Skjønner du hva jeg mener ;) Du kan kalle meg 50/50 Jeg tror på Gud, men tror ikke på alt i bibelen ettersom ikke noe av det som står der er bevist.

Steffen skrev den 7. mai klokken 23:40

Må bare legge til at jeg respekterer ditt syn ;) Sånn at du ikke tror jeg er ute etter å få deg til å tro det samme som meg :p

Hannah skrev den 7. mai klokken 23:41

eh? det er fordi gud skapte mann og dame til å leve sammen. derfor blir det feil med noe annet. Hvis man er sammen med en av samme kjønn, da lever mann jo i synden. Gud kan ikke være sammen med syndere, fordi han er kjærlighet.

Steffen skrev den 7. mai klokken 23:43

Men det kræsjer jo med policyen hans om at han elsker alle? For da elsker han alle bortsett fra de homofile i samfunnet oO

Hannah skrev den 7. mai klokken 23:44

jeg tror det jeg tror er riktig. Det er mye jeg har opplevd som ingen kan forklare. sånn som at jeg så foten min vokse ut når vi ba til Gud om helbredelse. skal det liksom være ett tilfeldig smell som skjedde ut av intet liksom? jeg mener at vi mennesker er for kompliserte til å være skapt av et tilfeldig smell og stamme fra bakterier og aper og sånn.

Hannah skrev den 7. mai klokken 23:46

nei, han elsker dem like mye. Han har tilgitt dem. men når de bestemmer seg for å fortsette å leve i synden, da kan ikke Gud leve med dem

Steffen skrev den 7. mai klokken 23:49

Det skal du selvfølgelig få lov til ... Les merå tro :) Men jeg synes mye av det som står i bibelen kræsjer med hverandre... Jeg deler ditt syn at vi mennesker er kompliserte, og at det faktisk er et mirakel at foten din vokste :) Jeg har enda ikke fått noen mirakler selv for meg enda, eneste miraklet jeg vet om er en fotballtrener som ba til Gud om at laget hans skulle vinne kamper fremover, og de eier nå og har reddet seg fra nedrykk! Tilfeldig? I don't think so... Det er nettop derfor jeg tror det finnes en Gud, men at profetene som har skrevet bibelen har litt forskjellig syn på Gud ;)

Steffen skrev den 7. mai klokken 23:56

http://www.nettavisen.no/sport/article2612375.ece kilde på fotballtreneren ;)

Hannah skrev den 7. mai klokken 23:58

at de har forskjellig syn på Gud? hva mener du med det?

Steffen skrev den 7. mai klokken 23:59

At de tror på samme Gud, men at de har tolket budskapet hans forskjellig ;) Noe som gjør at enkelte deler av bibelen motsier hverandre :)

Hannah skrev den 8. mai klokken 00:01

jahaa? som?

Steffen skrev den 8. mai klokken 00:03

Som at den ene skriver at Gud elsker alle, og at alle som tror på han skal til himmelen... mens en annen mener at homser ikke er med i denne tilføyelsen, og dømmer de til Helvete, sikkert flere eksempler, men kommer ikke på de i øyeblikket ;)

Hannah skrev den 8. mai klokken 00:09

jamen, haloooo. Gud kan ikke leve med syndere. de lever i synden. Men Gud har tilgitt dem, de må bare tro på han ... Les merå slutte å synde.

jeg er bare tretten år, jeg har aldri studert bibelen. Så jeg vet ikke om alt som står der, jeg kan heller ikke svare på alt, jeg prøver så godt jeg kan, så sorry hvis jeg sier masse feil. Jeg føler dette er riktig selv om jeg aldri har sett Gud eller tatt på han. Jeg vet bare at han er der, det blir på samme måte som om du ringer noen, du hører stemmen men du kan ikke ta på dem eller se dem, du vet bare at dem er der.

Steffen skrev den 8. mai klokken 00:12

Men jeg sier jo at jeg tror på en Gud, men at profetene til tider tolker hans budskap forskjellig ;) Jeg vet da om flere homofile som tror på Gud, men de kan jo ikke noe for at de tiltrekkes et annet kjønn? eller?

Hannah skrev den 8. mai klokken 00:15

jeg vet ikke jeg.. har aldri vært homofil xD Jeg vet ikke hvorfor de tiltrekkes av andre kjønn.. kanskje det er fordi de ikke har funnet den rette. Jeg har absolutt ingen peiling.

Steffen skrev den 8. mai klokken 00:18

Du sier jo selv at vi er kompliserte skapninger, og at Gud har skapt oss... Ergo, han har skapt de som er homofile også ;) Men jeg skjønner hva du vil frem til, og det har vært utrolig gøy å høre dine synspunkter på det med Gud og lignende, jeg setter pris på slike diskusjoner :) Fordi da vet jeg hvordan andre personer tenker, og at personer kan være svært forskjellige ;)

Karoline skrev den 8. mai klokken 12:32

>.< Lol, steffis, du er på jorde D:

Steffen skrev den 8. mai klokken 14:30

Jeg nei! Gi meg en god forklaring hvorfor jeg er det?

Hannah skrev den 8. mai klokken 14:35

gurimalla.

Steffen skrev den 8. mai klokken 14:40

Selv om jeg ikke tror på alt som står i Bibelen så er jeg ikke på jordet fordet!

Gøy å snakke med super kristne folk o_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...