Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh koffer er jeg så glad !! ?? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, av en eller annen merkelig grunn hører vi alltid på MASSE dritt på fredager Det er faktisk sant. Men vi manger ett viktig medlem av Vi-hører-på-dritt klubben vår ): Jaaa, Theodor Jeg skal sette på en låt til ære for han snart Poison med Alice Cooper? Eller noe med Backstreet Boys? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skulle sett den med meg i stedet da vettu^-^ Ja kommer du deg til Bergen til kl 9 i kveld så er det GO GO GO! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faen!Jeg sku opp 10 >< Forsovet meg herifra til Helvete :| Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, av en eller annen merkelig grunn hører vi alltid på MASSE dritt på fredager Det er faktisk sant. Men vi manger ett viktig medlem av Vi-hører-på-dritt klubben vår ): Jaaa, Theodor Jeg skal sette på en låt til ære for han snart Poison med Alice Cooper? Eller noe med Backstreet Boys? Vent og se Du kommer til å få en "AHA" opplevelse Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja kommer du deg til Bergen til kl 9 i kveld så er det GO GO GO! Nei det gjør jeg nok ikke Men.. syns fortsatt vi burde ha forumtreffet den 29 istedet for 24 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Auda, hvada? At smurfen forsov seg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faen!Jeg sku opp 10 >< Forsovet meg herifra til Helvete :| Hørt om vekkerklokke Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Vent og se Du kommer til å få en "AHA" opplevelse Du og døm jævla AHA opplevelsene. Hangman ftw MR BOMBASTIC! Endret 8. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 *Føler meg oversett* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fikk du en AHA opplevelse nå, Ane? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fikk du en AHA opplevelse nå, Ane? Maxxxx AHA opplevelse. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 *Føler meg oversett* kusina di kom for en gangs skyld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh skal dere plage meg med det der i 20 år ??? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh koffer er jeg så glad !! ?? Fordi du klarer å misforstå eller overse alle som erter deg for skrivefeilene dine? ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faen!Jeg sku opp 10 >< Forsovet meg herifra til Helvete :| Hørt om vekkerklokke Yeah. Hadde ei stående ved øret, ei stående litt unna så jeg måtte gå opp for å skru den av og fikk både mamma og pappa til å ringe meg ca. halv elleve i fall jeg ikke sku våkne. Åhh skal dere plage meg med det der i 20 år ??? Så så, de glemmer det der etter hvert. Jeg hører nesten aldri noe om de radikale og tidvis morbide utsagnene mine i seksualdelen av forumet lenger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faen!Jeg sku opp 10 >< Forsovet meg herifra til Helvete :| Hørt om vekkerklokke Yeah. Hadde ei stående ved øret, ei stående litt unna så jeg måtte gå opp for å skru den av og fikk både mamma og pappa til å ringe meg ca. halv elleve i fall jeg ikke sku våkne. Skaff deg noe opplegg, så du får trykk på ballene da klokka ringer, da må du opp...og da må klokka være på et annet rom Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja. Hallo, hva er det med kusina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg