Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det som er med jenter er at de liker å få oppmerksomhet Det gjør da gutter også? Jeg i alle fall ja, men jenter trenger det for p "komme i et bedre lys", jenter som blir sett som attraktive blir sett som populære. mens gutter som *ofte* blir sett som attraktive, er det ganske blanda kritikk av Jo takk, har lagt merke til det -.-" La til en liten edit inni der og NEI. Det er hemmelig. Hihi. Jeg vil ikke slutte å danse. Jeg får ikke lov å høre på sangen i klasserommet av Ane. Selvom hun liker den selv. Slask! Da blir det /ignore på deg i helgen Hun sa det til meg Fu, 0 whiskey på deg ^^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Cool Kids er mye bedre da Kine... GOLD AND A PAGER VETTU. Og All the girls standing in the line for the bathroom. All the girls standing in the line for the bathroom er best Houndred-dollar bills Mother *wee weee* Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) All the girls standing in the line for the bathroom er best Houndred-dollar bills Mother *wee weee* Sett på A Milli med Lil Wayne eller hva faan. Den er catchy. Med det samma vi er inne på ræva musikk liksom xD Endret 8. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg sa det ikke til Samen, btw. Det er hemmelig for alle Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg sa det ikke til Samen, btw. Det er hemmelig for alle Du må ikke avsløre spøken da Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 RUN DMC <3 ^-^ Nå koser vi oss Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 BUT IT'S LIKE THAT, AND THAT'S THE WAY IT IS Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er ikke lenge igjen til dagen min er done! Digg, gaming hele helga. Blir chiiill! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Won't you take me to FUNKYTOWN Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal se Star Trek med en vennine som ikke liker Star Trek ikveld ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Won't you take me to FUNKYTOWN Liker Jeg skal se Star Trek med en vennine som ikke liker Star Trek ikveld ^^ Skulle sett den med meg i stedet da vettu^-^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal se Star Trek med en vennine som ikke liker Star Trek ikveld ^^ Ha en horribel kveld Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, av en eller annen merkelig grunn hører vi alltid på MASSE dritt på fredager Jeg skal se Star Trek med en vennine som ikke liker Star Trek ikveld ^^ Ha en horribel kveld Takk. Faen så dårlig Star Trek er. Nei, jeg gidder ikke å diskutere det med folk som liker det Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, av en eller annen merkelig grunn hører vi alltid på MASSE dritt på fredager Det er faktisk sant. Men vi manger ett viktig medlem av Vi-hører-på-dritt klubben vår ): Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sitter og hører på Darkest Hour og koser meg med det frem til dagen er ferdig Haha, av en eller annen merkelig grunn hører vi alltid på MASSE dritt på fredager Jeg skal se Star Trek med en vennine som ikke liker Star Trek ikveld ^^ Ha en horribel kveld Takk. Faen så dårlig Star Trek er. Nei, jeg gidder ikke å diskutere det med folk som liker det Sett traileren til filmen ? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, jeg har fortsatt ikke forandra mening Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faen! Jeg sku opp 10 >< Forsovet meg herifra til Helvete :| Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, av en eller annen merkelig grunn hører vi alltid på MASSE dritt på fredager Det er faktisk sant. Men vi manger ett viktig medlem av Vi-hører-på-dritt klubben vår ): Jaaa, Theodor Jeg skal sette på en låt til ære for han snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg