Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gutter faller jo ikke for alle jenter som prøver seg på dem. Nei... men den typen gutter du liker bør vel ikke være så vanskelig å få (altså nerde typen) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gutter faller jo ikke for alle jenter som prøver seg på dem. Ofte. VELDIG ofte sjer det jo. Vi synes det er greit om jenter tar initiativ også ^^ Det er noe jeg savner ihvertfall Hmpf. Hva!? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gutter faller jo ikke for alle jenter som prøver seg på dem. Ofte. VELDIG ofte sjer det jo. Vi synes det er greit om jenter tar initiativ også ^^ Det er noe jeg savner ihvertfall x2 det som er med jenter er at de liker å få oppmerksomhet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hey hva skjer ?? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 remi = meg Btw, takk for den Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 HAHA. Nerder får vel ikke lettere følelser for noen enn andre gutter? Mulig de er litt utsulta på female contact og at det gjør det litt spennende i begynnelsen, men hvis det ikke er noen andre følelser der til slutt, er det fåfengt. Og joda, kult med jenter som tar initiativ... Men det er jo så SKUMMELT. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gutter faller jo ikke for alle jenter som prøver seg på dem. Ofte. VELDIG ofte sjer det jo. Vi synes det er greit om jenter tar initiativ også ^^ Det er noe jeg savner ihvertfall Hmpf. Hva!? Hemmelig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det som er med jenter er at de liker å få oppmerksomhet Det gjør da gutter også? Jeg i alle fall Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 remi = meg Btw, takk for den Sorry xD Du er så stille Nei, Kine. Fortell Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Og joda, kult med jenter som tar initiativ... Men det er jo så SKUMMELT. tror du det er lettere for gutta over de kresne jentene Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hemmelig, hemmelig. *Danse Caramelldansen* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 På PM da? xD Slutt å danse! :O Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) NEI. Det er hemmelig. Hihi. Jeg vil ikke slutte å danse. Jeg får ikke lov å høre på sangen i klasserommet av Ane. Selvom hun liker den selv. Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det som er med jenter er at de liker å få oppmerksomhet Det gjør da gutter også? Jeg i alle fall ja, men jenter trenger det for p "komme i et bedre lys", jenter som blir sett som attraktive blir sett som populære. mens gutter som blir sett som attraktive, er det ganske blanda kritikk av Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 NEI. Det er hemmelig. Hihi. Jeg vil ikke slutte å danse. Jeg får ikke lov å høre på sangen i klasserommet av Ane.@ Selvom hun liker den selv. Jeg liker den virkelig ikke!! I think Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 NEI. Det er hemmelig. Hihi. Jeg vil ikke slutte å danse. Jeg får ikke lov å høre på sangen i klasserommet av Ane. Selvom hun liker den selv. Slask! Da blir det /ignore på deg i helgen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg kan fortelle det etterpå kanskje Eller er det /ignore om jeg ikke slutter med Caramelldansen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 NEI. Det er hemmelig. Hihi. Jeg vil ikke slutte å danse. Jeg får ikke lov å høre på sangen i klasserommet av Ane. Selvom hun liker den selv. Slask! Da blir det /ignore på deg i helgen Hun sa det til meg Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Cool Kids er mye bedre da Kine... GOLD AND A PAGER VETTU. Og All the girls standing in the line for the bathroom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg