Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Manneben = menn. det er gøyere å sjekke opp og flørte med jenter istedenfor å være i et forhold dog så vil man jo selvfølgelig ha kjæreste Nja njo, til en viss grad. Men når ingenting fungerer og uansett hva du gjør så blir du avvist, hva gjør man da? Fortsetter å legge 30 anrop om dagen, og sender brev på alle mulige nettsider. Som visse exer av visse jeg kjenner Fu ! XD Veit du hvor irriterende det er ? x) det er gøyere å sjekke opp og flørte med jenter istedenfor å være i et forhold dog så vil man jo selvfølgelig ha kjæreste Nja njo, til en viss grad. Men når ingenting fungerer og uansett hva du gjør så blir du avvist, hva gjør man da? Generelt sett that is. tap og vinn med samme sinn da går man bare videre til en ny ei, alt handler om øyekontakt, kroppsspråk og å ikke være en kjedelig person Jeg finnes ikke kjedelig xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Manneben = menn. det er gøyere å sjekke opp og flørte med jenter istedenfor å være i et forhold dog så vil man jo selvfølgelig ha kjæreste Nja njo, til en viss grad. Men når ingenting fungerer og uansett hva du gjør så blir du avvist, hva gjør man da? Fortsetter å legge 30 anrop om dagen, og sender brev på alle mulige nettsider. Som visse exer av visse jeg kjenner Fu ! XD Veit du hvor irriterende det er ? x) Like irriterende som meg på MSN igår :* Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha. Klarer ikke se deg som irriterende. Bare skrivemåten din Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jammen så mye missforståelser da! Mente jo selvfølgelig ikke HENNES ben. Menn er desperate, jenter får det de vil ha Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja. Nemmelig. Skrivemåten min + Ekstrem kjedsomhet = Annoying. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha. Klarer ikke se deg som irriterende. Bare skrivemåten din Den var koselig, samtidig som den var ukoselig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 .Menn er desperate, jenter får det de vil ha SO not true. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvordan er skrivemåten da? For de av oss som ikke har halve dnfk på msn.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Access suger Function IsLoaded(ByVal strFormName As String) As Boolean Dim oAccessObject As AccessObject Set oAccessObject = CurrentProject.AllForms(strFormName) If oAccessObject.IsLoaded Then If oAccessObject.CurrentView <> acCurViewDesign Then IsLoaded = True End If End If Noen som har ringt inn på telefonsvareren til Spotify da? gief nr! norsk nummer? Noes, svensk i Gief hear: 0046851060300 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Clockworktoy er først i min også^-^ Men så har jeg ingen bak heller da såååh ._. Med andre ord kan jeg være først bak Kine uten å gjøre noe for å fortjene det? ^-^ <-4 U, jeg bruker aldri den til vanlig. Jeg forventer et awwh nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 .Menn er desperate, jenter får det de vil ha SO not true. Joda, men vis noen jenter gjør det litt utradisjonelt og ikke tar han fyren alle andre liker så kan jenter få det de vil ha uansett Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mitt skrivebord just nuh. Som en liten utfordring til resten. Hur ser det ut hos dere just nu? http://photobucket.com/specialstyrke/roomz :) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gutter faller jo ikke for alle jenter som prøver seg på dem. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvordan er skrivemåten da? For de av oss som ikke har halve dnfk på msn.. Jeg har en tendens til å skrive ett og ett ord når jeg er ivrig. Og litt usammenhengende setninger. Type "TENK" "Hvor kult det hadde vært" "om det liksom" "bare falt ned en ost" "FRA HIMMELEN" "TENK" Sånn. Jeg er plagsom på MSN. Dog gjør jeg det bare med folk jeg er 100% komfortable med. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen med PHP/MySQL erfaing som kan kontakte meg? Men hva skjer hos DNFK idag? Hadde norsk bokmål eksamen idag og det gikk supert! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha. Klarer ikke se deg som irriterende. Bare skrivemåten din Den var koselig, samtidig som den var ukoselig Hvorfor ukoselig? Finnes ikke ukoselig. Hun vet hva jeg mener x) Det er litt gøy iblant Egentlig veldig ofte fordi ting kommer litt her og der xD TøseGuri: Ikke spør Jeg har bare Clock, Mikkel, en Remy/Remi jeg ikke klarer å huske hvem er (Sorry ) og Datasjur Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kongeparken på noen her i dag? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Med andre ord kan jeg være først bak Kine uten å gjøre noe for å fortjene det? ^-^ <-4 U, jeg bruker aldri den til vanlig. Jeg forventer et awwh nå. Klart du kan. Awwh^-^ :3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gutter faller jo ikke for alle jenter som prøver seg på dem. Ofte. VELDIG ofte sjer det jo. Vi synes det er greit om jenter tar initiativ også ^^ Det er noe jeg savner ihvertfall Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gutter faller jo ikke for alle jenter som prøver seg på dem. Ofte. VELDIG ofte sjer det jo. Vi synes det er greit om jenter tar initiativ også ^^ Det er noe jeg savner ihvertfall Hmpf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg