Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ouch. Jaja, flaks at det fins halv-ledige forumchicks da. Du tar ironien eller? ...ironi? Endret 8. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som har stått opp på feil ben idag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Oi, haha, ser at det kunne tolkes litt feil. Det var ikke frekt ment i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) HB står alltid opp med feil bein! Måtte bare Endret 8. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha Nei, da er det greit. Jeg tolka den veldig feil. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg så det i etterkant, jeg og. :!: Og hva om jeg ikke har bein, Ghraag? Hm, hm? /cut Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 kan vel ikke noe for at du er krøpling i så fall jeg Mehehehe^^ Du har hender og et hode så da er det greit Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det er gøyere å sjekke opp og flørte med jenter istedenfor å være i et forhold dog så vil man jo selvfølgelig ha kjæreste Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kan jo fortsatt ikke stå opp på feil ben om du ikke har noen ben og stå opp på da, pytten. Tenk. Hun kunne jo fått traumer for resten av livet haha Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 HB står opp med flere manneben hver dag hun Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kan jo fortsatt ikke stå opp på feil ben om du ikke har noen ben og stå opp på da, pytten.Tenk. Hun kunne jo fått traumer for resten av livet haha Nettopp! Jeg har egentlig ikke armer heller. Sitter og hakker på tastaturet med nesa mi. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Yey, digg å være ferdig med bokmål skriftlig eksamen. Gikk som på skinner. ^___^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 HB står opp med flere manneben hver dag hun Den var slem Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var ikke ment slemt Manneben = Ben med masse hår og muskler! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) det er gøyere å sjekke opp og flørte med jenter istedenfor å være i et forhold dog så vil man jo selvfølgelig ha kjæreste Nja njo, til en viss grad. Men når ingenting fungerer og uansett hva du gjør så blir du avvist, hva gjør man da? Generelt sett that is. Endret 8. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Manneben = menn. det er gøyere å sjekke opp og flørte med jenter istedenfor å være i et forhold dog så vil man jo selvfølgelig ha kjæreste Nja njo, til en viss grad. Men når ingenting fungerer og uansett hva du gjør så blir du avvist, hva gjør man da? Fortsetter å legge 30 anrop om dagen, og sender brev på alle mulige nettsider. Som visse exer av visse jeg kjenner Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Enig med Clockworktoy. Jeg er IKKE interessert i å våkne med hårete legger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det er gøyere å sjekke opp og flørte med jenter istedenfor å være i et forhold dog så vil man jo selvfølgelig ha kjæreste Nja njo, til en viss grad. Men når ingenting fungerer og uansett hva du gjør så blir du avvist, hva gjør man da? Generelt sett that is. tap og vinn med samme sinn da går man bare videre til en ny ei, alt handler om øyekontakt, kroppsspråk og å ikke være en kjedelig person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg