Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lol, samen håper jeg ? Ikke meg Det går bare ikke xD I'm too br00tal for å være bakerst i en kø Folk viker unna fordi jeg er så tüff! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Samen da. Nå kom du automatisk bakerst. Kan ikke gi opp så lett HAHA. Tssk. DETTE FÅR IKKE Ghraag LESE: Han vet jo ikke at jeg sniker i køen da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sameboe: Hva skjedde med Linda? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg vedder på at du skrev noe gøy inni der ang meg, men jeg er snill kar og lar være å lese Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Samen da. Nå kom du automatisk bakerst. Kan ikke gi opp så lett HAHA. Tssk. DETTE FÅR IKKE Ghraag LESE: Han vet jo ikke at jeg sniker i køen da Awwwh. Haha. Jeg sa Awwh høyt faktisk også. Det er stjerne i boka Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lol, samen håper jeg ? Ikke meg Det går bare ikke xD I'm too br00tal for å være bakerst i en kø Folk viker unna fordi jeg er så tüff! Ingenting stopper toget...tøfftøff Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er også våt. Jogging i regnet er ikke så gøy. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Awwwh. Haha. Jeg sa Awwh høyt faktisk også. Det er stjerne i boka Ja hun gjorde faktisk det :3 Endret 8. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Clock: Når du sier LOL istedenfor latter så er det stjerne:P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sameboe: Hva skjedde med Linda? Dette skjedde Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) EGENTLIG. Er Neko'n foran alle. Tilogmed foran Kjæresten. Der har dere en god del å ta igjen Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lol, samen håper jeg ? Ikke meg Det går bare ikke xD I'm too br00tal for å være bakerst i en kø Folk viker unna fordi jeg er så tüff! Ingenting stopper toget...tøfftøff xD Det samen ikke vet er at jeg blir meget grinete om han prøver på noe mystifistisk Så hvis han gjør noe, så får ikke han føle whiskeyrusen på banen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Awwwh. Haha. Jeg sa Awwh høyt faktisk også. Det er stjerne i boka Ja hun gjorde faktisk det :3 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 EGENTLIG. Er Neko'n forann alle. Tilogmed forann Kjæresten. Der har dere en god del å ta igjen YAAAAAY EID! ALLE SAMMEN^-^ Nå ble jeg glad. Clockworktoy er først i min også^-^ Men så har jeg ingen bak heller da såååh ._. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Clock: Når du sier LOL istedenfor latter så er det stjerne:P Haha. Antall "Awh" fra min side equals antall stjerner. Altså har Samen en del Awh'er å ta igjen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ouch. Jaja, flaks at det fins halv-ledige forumchicks da. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 EGENTLIG. Er Neko'n forann alle. Tilogmed forann Kjæresten. Der har dere en god del å ta igjen YAAAAAY EID! ALLE SAMMEN^-^ Nå ble jeg glad. Clockworktoy er først i min også^-^ Men så har jeg ingen bak heller da såååh ._. Førstemann i køen. Bak meg. Ouch. Jaja, flaks at det fins halv-ledige forumchicks da. Du tar ironien eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ouch. Jaja, flaks at det fins halv-ledige forumchicks da. Du sier no der x) Tror ikke hun helt likte nerdinga mi... Jeg var til tider litt for mye nerd xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Clock: Når du sier LOL istedenfor latter så er det stjerne:P Haha. Antall "Awh" fra min side equals antall stjerner. Altså har Samen en del Awh'er å ta igjen Ouch. Da har jeg altfor mange å ta igjen ='( Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Clock: Når du sier LOL istedenfor latter så er det stjerne:P Haha. Antall "Awh" fra min side equals antall stjerner. Altså har Samen en del Awh'er å ta igjen Ouch. Da har jeg altfor mange å ta igjen ='( Har du? Mener at Awh-counten din er ganske mye høyere enn Samen sin. Awh-counten til Dennis er selvfølgelig ekstremt mye høyere. Men det har ikke noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg