KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Du er jo fortsatt på skolen da Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Pfft, til en viss grad. jeg jobber her xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) lol, mistolket deluxe xD Leste for fort og for lite xD Endret 8. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kunne nesten tenke meg at du tolka det sånn, sølepytten Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg kan da ikke noe for det. Jeg som tydeligvis har spor etter meg på redtube xD Av en eller annen grunn xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var nok ikke HELT tilfeldig hvorfor du skrev det heller tøsa Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Hun er opptatt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Hun er opptatt Damn Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Hun er opptatt Doublebooka, tilogmed. Du får trekke kølapp Var nok ikke HELT tilfeldig hvorfor du skrev det heller tøsa Haha. Jo, jeg tenkte faktisk ikke på det med en gang. Men griseprat er alltid gøy, så it dosn't matter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Hun er opptatt Doublebooka, tilogmed. Du får trekke kølapp Det finnes ikke gull biletter? Sånn at jeg kommer først i køen Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Hun er opptatt Doublebooka, tilogmed. Du får trekke kølapp Var nok ikke HELT tilfeldig hvorfor du skrev det heller tøsa Haha. Jo, jeg tenkte faktisk ikke på det med en gang. Men griseprat er alltid gøy, så it dosn't matter. :O Hvem er den andre?xD Og hvor langt er jeg bak i køen? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Hun er opptatt Doublebooka, tilogmed. Du får trekke kølapp Det finnes ikke gull biletter? Sånn at jeg kommer først i køen Vet ikke. Du og Ghraag får diskutere det dere imellom. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 *Kremt* Samen. Du stiller bak meg! Du er yngst. Jeg har whiskey på HW-fotball treffet Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Åhh. Jeg er våt Regna på meg. Nå får jeg krøller. Snufs. Bare komme hit Hun er opptatt Doublebooka, tilogmed. Du får trekke kølapp Var nok ikke HELT tilfeldig hvorfor du skrev det heller tøsa Haha. Jo, jeg tenkte faktisk ikke på det med en gang. Men griseprat er alltid gøy, så it dosn't matter. :O Hvem er den andre?xD Og hvor langt er jeg bak i køen? Tsk. Du er second runner up atm Altså, bak den heldige som har kapra meg allerede. Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) *Kremt* Samen. Du stiller bak meg! Du er yngst. Jeg har whiskey på HW-fotball treffet ok, men det skal jeg få Endret 8. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Yay! I'm second guy xD Greit samen Spille fotball i whiskeyrus sammen da xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Samen da. Nå kom du automatisk bakerst. Kan ikke gi opp så lett HAHA. Tssk. Yay! I'm second guy xD Selvfølgelig er du det, pytten Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 trenger ikke klokkedama jeg har MOC så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg