Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Går du i barnehagen elns? Minner litt om sånt vi gjorde på den tiden :!: Nei, jeg går på Media Da er jeg glad karakterene mine var for dårlige til at jeg kom inn der Havna på IKT i særp jeg.. I SÆRP! Er jo fett utenom valgfaget da. Jeg trodde vi skulle mekke magasiner og sånne ålreite ting. Det skulle vi tydeligvis ikke Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Neivel? Endret 8. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Går du i barnehagen elns? Minner litt om sånt vi gjorde på den tiden :!: Nei, jeg går på Media Da er jeg glad karakterene mine var for dårlige til at jeg kom inn der Havna på IKT i særp jeg.. I SÆRP! Er jo fett utenom valgfaget da. Jeg trodde vi skulle mekke magasiner og sånne ålreite ting. Det skulle vi tydeligvis ikke Går du i klassen til Larssi? :o Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Går du i barnehagen elns? Minner litt om sånt vi gjorde på den tiden :!: Nei, jeg går på Media Da er jeg glad karakterene mine var for dårlige til at jeg kom inn der Havna på IKT i særp jeg.. I SÆRP! Er jo fett utenom valgfaget da. Jeg trodde vi skulle mekke magasiner og sånne ålreite ting. Det skulle vi tydeligvis ikke Går du i klassen til Larssi? :o Jeg går i klasse med en Lars? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Går du i barnehagen elns? Minner litt om sånt vi gjorde på den tiden :!: Nei, jeg går på Media Da er jeg glad karakterene mine var for dårlige til at jeg kom inn der Havna på IKT i særp jeg.. I SÆRP! Er jo fett utenom valgfaget da. Jeg trodde vi skulle mekke magasiner og sånne ålreite ting. Det skulle vi tydeligvis ikke Går du i klassen til Larssi? :o Jeg går i klasse med en Lars? Lars Rickhard? Fra Moss? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Neivel? Haha. Kanskje jeg stjeler idéen din. Du kan få 50% av utbyttet om jeg kommer noen vei med den xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Neivel? Haha. Kanskje jeg stjeler idéen din. Du kan få 50% av utbyttet om jeg kommer noen vei med den xD Deal! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg går i klasse med en Lars? Lars Rickhard? Fra Moss? Japp, that's the one. Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå stakk jo alle fra skolen... kanskje jeg sku blitt med..? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg går i klasse med en Lars? Lars Rickhard? Fra Moss? Japp, that's the one. Hils fra Torger ^^, Nå skal jeg gå og jobbe med Access database Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg går i klasse med en Lars? Lars Rickhard? Fra Moss? Japp, that's the one. Hils fra Torger ^^, Nå skal jeg gå og jobbe med Access database Er ikke sammen med han nå. Vi har ikke samme valgfag xD Skal huske å gjøre det til neste uke Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ok =D Gikk i klassen hans i 9 år Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ok =D Gikk i klassen hans i 9 år Hoho. Kos. Blir litt mye til tider men Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lars heter Cardi på forumet forresten^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lars heter Cardi på forumet forresten^-^ Haha, jeg visste ikke at han var her engang jeg Men han henger vel bare i fotodelen? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Han har en tendens til å bli litt for hyper en gang i blant kan man si :!: Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er gøy å være behjelpelig ved å være kreativ ^^ Klokken er 12 folkens!! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Han har en tendens til å bli litt for hyper en gang i blant kan man si :!: Haha. Både jeg og Neko'n gikk på signaturen din. Begge bare; FAEN, den funker ikke HAHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Klokken er 12 folkens!! Tre ganger hurra! Hipp hipp-hurra-hurra-hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg