Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 "når jeg biter meg sjøl i tunga, lager jeg den lyden her "NtÆu!" Hva skjedde? "Beit meg sjøl i tunga" Tromle, tromle, tromle. Nå er jeg tilbake. Woho. Naaaijs xD Edit: Gaaaaaaaaaah! OFK-tool fungerer ikke >< Jævla sql feil -.-" Aner ikke hva du snakker om. Jeg har french fries. Mm. Hvorfor skriver folk sånn her på meldinger når de er i Norge med norsk mobil? "Det er arrogant aa ikke hilse naar du moeter noen paa butikken". Bah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor skriver folk sånn her på meldinger når de er i Norge med norsk mobil? "Det er arrogant aa ikke hilse naar du moeter noen paa butikken". Bah. Fordi de ikke har oppdaget at det går an å trykke beyond de få bokstavene som det er bilde av på tastene? Dessuten er det ikke alltid en gidder å hilse på gamle rasshøl som en gikk i klasse med for 5 år siden, som du ikke hadde noen kontakt med da, eller som til og med gjorde narr av deg, men som skal være trivelig og så supergrei med alle når noen år har gått og en ser hverandre på butikken. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tar det virkelig såpass mye ut av dagen din? Et kvarter så er du done, pluss at du får en fin kopp eller noe annet jalla.Men det er folk som har mer behov for blodet ditt enn deg og folk som ikke klarer å avse et kvarter i løpet av tre måneder av livet sitt, virker særdeles egoistiske. Greit nok med tanke på skole eller blod og sprøyteskrekk og diverse sykdommer som gjør at en ikke kan gi. Men annet enn det, finnes det ikke noe særlig gode unskyldninger for å ikke gi blod. Men det er heldigvis en frivillig sak, så jeg skal ikke moralpreke noe mer om det =) Og hvorfor må man være i et forhold for å kunne gi blod? De fleste antok at det var dama som hadde "tvinga" meg til å bli blodgiver, men det var noe jeg hadde baller nok til å finne ut av selv. Btw: Hvorfor ikke ringe blodbanken og gi beskjed at du ikke vil ha flere sms-er på grunn av at du ikke gidder å gi mer blod? "Personer som har eller har hatt ny seksualpartner, eller tilfeldig seksuell kontakt: Minimum seks måneders karantene etter første seksuelle kontakt." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg ga once, det får holde.(Ivertfall til jeg er i et langvarig forhold) Tar det virkelig såpass mye ut av dagen din? Et kvarter så er du done, pluss at du får en fin kopp eller noe annet jalla. Men det er folk som har mer behov for blodet ditt enn deg og folk som ikke klarer å avse et kvarter i løpet av tre måneder av livet sitt, virker særdeles egoistiske. Greit nok med tanke på skole eller blod og sprøyteskrekk og diverse sykdommer som gjør at en ikke kan gi. Men annet enn det, finnes det ikke noe særlig gode unskyldninger for å ikke gi blod. Men det er heldigvis en frivillig sak, så jeg skal ikke moralpreke noe mer om det =) Og hvorfor må man være i et forhold for å kunne gi blod? De fleste antok at det var dama som hadde "tvinga" meg til å bli blodgiver, men det var noe jeg hadde baller nok til å finne ut av selv. Btw: Hvorfor ikke ringe blodbanken og gi beskjed at du ikke vil ha flere sms-er på grunn av at du ikke gidder å gi mer blod? Du min venn har misforstått. Gir gjerne blod,men man kan gi blod kun 6månder(tror jeg det var) siden nyeste sexpartner. Og siden jeg ikke er i et forhold(sånn teknisk sett) så kan jeg IKKE gi blod enda. Og har ingen planer om å holde meg ''jomfru'' seks månder framover. Derfor(som jeg kommenterte) skal jeg vente til jeg er i et seriøst forhold. Du,min venn ER i et seriøst forhold,ergo blir dette(antagelig og forhåpentligvis) ikke et problem for deg. Har lovende sagt ifra flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Aooo.. My bad peeps. Selv hadde jeg tolka de spørsmålene som at det kun gjaldt ved seksuelle sykdommer Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor skriver folk sånn her på meldinger når de er i Norge med norsk mobil? "Det er arrogant aa ikke hilse naar du moeter noen paa butikken". Bah. Fordi de ikke har oppdaget at det går an å trykke beyond de få bokstavene som det er bilde av på tastene? Dessuten er det ikke alltid en gidder å hilse på gamle rasshøl som en gikk i klasse med for 5 år siden, som du ikke hadde noen kontakt med da, eller som til og med gjorde narr av deg, men som skal være trivelig og så supergrei med alle når noen år har gått og en ser hverandre på butikken. Haha. Det her er enda teitere. Vedkommende har sosial angst, og forrige gang jeg så han IRL var for tre år siden. (Vi snakker på MSN). Når jeg hilste på han da, fikk han helt angst og bare glodde på meg. Så ser jeg han utenfor butikken idag, og tenker at han ikke vil bli hilsa på. Ti minutter etter får jeg melding om at jeg er arrogant. Hvafaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Aooo.. My bad peeps. Selv hadde jeg tolka de spørsmålene som at det kun gjaldt ved seksuelle sykdommer Nope, ny sexuallpartner= a no go for bloodgiving. Fikk streng beskjed om dette. (som var litt rart igrunn) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor skriver folk sånn her på meldinger når de er i Norge med norsk mobil? "Det er arrogant aa ikke hilse naar du moeter noen paa butikken". Bah. Fordi de ikke har oppdaget at det går an å trykke beyond de få bokstavene som det er bilde av på tastene? Dessuten er det ikke alltid en gidder å hilse på gamle rasshøl som en gikk i klasse med for 5 år siden, som du ikke hadde noen kontakt med da, eller som til og med gjorde narr av deg, men som skal være trivelig og så supergrei med alle når noen år har gått og en ser hverandre på butikken. JAA ??? HVA FAEN ER PROBLEMET MED DET DA?? hørt om forsoning før ? Eller forandringer ? Folk blir gamlere vettu. da kan en ikke komme med samme kritiske syn på en person. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hvorfor skriver folk sånn her på meldinger når de er i Norge med norsk mobil? "Det er arrogant aa ikke hilse naar du moeter noen paa butikken". Bah. Fordi de ikke har oppdaget at det går an å trykke beyond de få bokstavene som det er bilde av på tastene? Dessuten er det ikke alltid en gidder å hilse på gamle rasshøl som en gikk i klasse med for 5 år siden, som du ikke hadde noen kontakt med da, eller som til og med gjorde narr av deg, men som skal være trivelig og så supergrei med alle når noen år har gått og en ser hverandre på butikken. Haha. Det her er enda teitere. Vedkommende har sosial angst, og forrige gang jeg så han IRL var for tre år siden. (Vi snakker på MSN). Når jeg hilste på han da, fikk han helt angst og bare glodde på meg. Så ser jeg han utenfor butikken idag, og tenker at han ikke vil bli hilsa på. Ti minutter etter får jeg melding om at jeg er arrogant. Hvafaen. Sånn er livet xD Noen blir heeelt merkelig da de møter folk igjen vet du. Han er sikkert stalker. Vil ikke bli gjenkjent, men når han føler at hans stalkertendenser ikke har blitt sett, da blir han grinete xD Hvorfor skriver folk sånn her på meldinger når de er i Norge med norsk mobil? "Det er arrogant aa ikke hilse naar du moeter noen paa butikken". Bah. Fordi de ikke har oppdaget at det går an å trykke beyond de få bokstavene som det er bilde av på tastene? Dessuten er det ikke alltid en gidder å hilse på gamle rasshøl som en gikk i klasse med for 5 år siden, som du ikke hadde noen kontakt med da, eller som til og med gjorde narr av deg, men som skal være trivelig og så supergrei med alle når noen år har gått og en ser hverandre på butikken. JAA ??? HVA FAEN ER PROBLEMET MED DET DA?? hørt om forsoning før ? Eller forandringer ? Folk blir gamlere vettu. da kan en ikke komme med samme kritiske syn på en person. Eldre* btw Endret 8. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hvorfor skriver folk sånn her på meldinger når de er i Norge med norsk mobil? "Det er arrogant aa ikke hilse naar du moeter noen paa butikken". Bah. Fordi de ikke har oppdaget at det går an å trykke beyond de få bokstavene som det er bilde av på tastene? Dessuten er det ikke alltid en gidder å hilse på gamle rasshøl som en gikk i klasse med for 5 år siden, som du ikke hadde noen kontakt med da, eller som til og med gjorde narr av deg, men som skal være trivelig og så supergrei med alle når noen år har gått og en ser hverandre på butikken. Haha. Det her er enda teitere. Vedkommende har sosial angst, og forrige gang jeg så han IRL var for tre år siden. (Vi snakker på MSN). Når jeg hilste på han da, fikk han helt angst og bare glodde på meg. Så ser jeg han utenfor butikken idag, og tenker at han ikke vil bli hilsa på. Ti minutter etter får jeg melding om at jeg er arrogant. Hvafaen. Sånn er livet xD Noen blir heeelt merkelig da de møter folk igjen vet du. Han er sikkert stalker. Vil ikke bli gjenkjent, men når han føler at hans stalkertendenser ikke har blitt sett, da blir han grinete xD Haha, det er nok sånn det er. Syns det er rart da. Vi har snakka sammen nesten daglig i fem år, men han har hele tiden påpekt at han ikke vil møte meg IRL ogsånn, for han syns det er ubehagelig og rart. Og han likte ikke at jeg hilste på han den gangen på 17. Mai for tre år siden, for da følte han seg ukomfortabel. Da kan han jo ikke komme å bli sur på meg når jeg ikke hilser. Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 JAA ??? HVA FAEN ER PROBLEMET MED DET DA?? hørt om forsoning før ? Eller forandringer ? Folk blir gamlere vettu. da kan en ikke komme med samme kritiske syn på en person. Folk forandrer seg så absolutt og kan godt tenkes at de har blitt greie. Men jeg har ingen kontakt med de nå, så jeg ser ikke poenget i å hilse falskt på noen og slå an en prat kun fordi vi gikk i samme klasse for mange år siden. Blir samme som å hilse trivelig på noen jeg aldri har hatt noe kontakt med, men som jeg har sett ved enkelte anledninger. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal innrømme at jeg er av den typen som får totalt panikk når jeg møter kjente / halvkjente på butikk . Evac plan blir igangsatt med innslag av reolsniking og andre krumspring Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 JAA ??? HVA FAEN ER PROBLEMET MED DET DA?? hørt om forsoning før ? Eller forandringer ? Folk blir gamlere vettu. da kan en ikke komme med samme kritiske syn på en person. Folk forandrer seg så absolutt og kan godt tenkes at de har blitt greie. Men jeg har ingen kontakt med de nå, så jeg ser ikke poenget i å hilse falskt på noen og slå an en prat kun fordi vi gikk i samme klasse for mange år siden. Blir samme som å hilse trivelig på noen jeg aldri har hatt noe kontakt med, men som jeg har sett ved enkelte anledninger. Jeg har en følelse av at Raude var en smule ironisk. Er ikke helt sikker, men har det på følelsen. Kjenner det i øreflippen. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kim. LAG SUKKERPOSER FOR MEG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har en følelse av at Raude var en smule ironisk. Er ikke helt sikker, men har det på følelsen. Kjenner det i øreflippen. [CapsLock] pleier å ta livet av slik ironi for min del. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har en følelse av at Raude var en smule ironisk. Er ikke helt sikker, men har det på følelsen. Kjenner det i øreflippen. [CapsLock] pleier å ta livet av slik ironi for min del. I know. Men still har jeg den følelsen. xD Kim. LAG SUKKERPOSER FOR MEG Naaaaij!? Kan ikke xD Av to grunner. 1. Jeg orker ikke dra til skolen din nå 2. Hva pokker er sukkerposer? xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Usj, skal jeg orke å logge meg på Microsoft Windows Live Messenger? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Yay, endelig ferdig med DRITToppgave! Har nå gått på IKT-Servicefag i snart 10 mnd, men NÅ får vi oppgave: Hvordan legge inn nye fonts? Måtte lage brukerveiledning og piss -_- Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kim. LAG SUKKERPOSER FOR MEG Naaaaij!? Kan ikke xD Av to grunner. 1. Jeg orker ikke dra til skolen din nå 2. Hva pokker er sukkerposer? xD 1. Jo, du har kjempelyst. Du kan få en klem og en røyk 2. Det er sånne små poser med sukker som ligger på caféer vettu. Sier vel seg selv det. Yay, endelig ferdig med DRITToppgave!Har nå gått på IKT-Servicefag i snart 10 mnd, men NÅ får vi oppgave: Hvordan legge inn nye fonts? Måtte lage brukerveiledning og piss -_- EID Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Usj, skal jeg orke å logge meg på Microsoft Windows Live Messenger? Neida. Så derfor legger du inn Pidgin heller =) http://www.pidgin.im Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg