Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ikke konstant, men russeklærne skal være på hver dag heller.

Men den knuten er ikke så morsom som den var før. Da var det jo unormalt å gå i pysjbukse. Nå har det jo nærmest blitt en mote.. eller det var i alle fall det for 2 år siden.

@Daniel:

Har ikke fått noe melding om ny blodgivning enda jeg. Er sikker på at det har gått 3 måneder siden sist jeg ga også :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sender meg meldinger minst 5ganger i uken. Jeg ga once, det får holde.(Ivertfall til jeg er i et langvarig forhold)

Lenke til kommentar
Har ikke fått noe melding om ny blodgivning enda jeg. Er sikker på at det har gått 3 måneder siden sist jeg ga også :hmm:

Er ikke gått fullt tre måneder enda. Er mindre enn tre måneder siden du var inne til første testen ihvertfall, og de gikk jo ei stund etter det før du ga første gangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg ga once, det får holde.(Ivertfall til jeg er i et langvarig forhold)

Tar det virkelig såpass mye ut av dagen din? Et kvarter så er du done, pluss at du får en fin kopp eller noe annet jalla.

Men det er folk som har mer behov for blodet ditt enn deg og folk som ikke klarer å avse et kvarter i løpet av tre måneder av livet sitt, virker særdeles egoistiske.

Greit nok med tanke på skole eller blod og sprøyteskrekk og diverse sykdommer som gjør at en ikke kan gi. Men annet enn det, finnes det ikke noe særlig gode unskyldninger for å ikke gi blod.

Men det er heldigvis en frivillig sak, så jeg skal ikke moralpreke noe mer om det =)

Og hvorfor må man være i et forhold for å kunne gi blod? De fleste antok at det var dama som hadde "tvinga" meg til å bli blodgiver, men det var noe jeg hadde baller nok til å finne ut av selv.

Btw: Hvorfor ikke ringe blodbanken og gi beskjed at du ikke vil ha flere sms-er på grunn av at du ikke gidder å gi mer blod?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Jeg ga once, det får holde.(Ivertfall til jeg er i et langvarig forhold)

Tar det virkelig såpass mye ut av dagen din? Et kvarter så er du done, pluss at du får en fin kopp eller noe annet jalla.

Men det er folk som har mer behov for blodet ditt enn deg og folk som ikke klarer å avse et kvarter i løpet av tre måneder av livet sitt, virker særdeles egoistiske.

Greit nok med tanke på skole eller blod og sprøyteskrekk og diverse sykdommer som gjør at en ikke kan gi.

For det første er det ikke alle som vil gi blod. selv om de er friske

Hos meg er det legene som har ødelagt sine framtidige sjangser til å få blod .For 1 gang tok de feil person til blodprøve. meg

Lenke til kommentar
"når jeg biter meg sjøl i tunga, lager jeg den lyden her "NtÆu!" Hva skjedde? "Beit meg sjøl i tunga"

Tromle, tromle, tromle.

Nå er jeg tilbake. Woho. :D

Naaaijs xD

Edit: Gaaaaaaaaaah! OFK-tool fungerer ikke >< Jævla sql feil -.-"

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...