Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da var jeg ferdig med norsken, da stakk man ned på biblioteket Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da stikker jeg! Snakkas folks Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sykt hvor lite gira man er på å dra på skolen når man begynner sent, og i tillegg bare skal sitte i seks timer og lage sukkerposer. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det hørtes da....... gøy ut, Kine ? xD Virkelig gøy. Morsommere enn å sitte stille. Brb, ark satt seg fast i papirleder i en kopimaskin. Gjett hvor den står Torg3r Endret 8. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God morgen! Jeg går i pysjebukse på skolen i dag, siden det ikke er noe annet som er rent.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mårran folkens! God morgen! Jeg går i pysjebukse på skolen i dag, siden det ikke er noe annet som er rent.. Sånn Bjørn-Borg type? Det ser helt klovn ut! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det hørtes da....... gøy ut, Kine ? xDVirkelig gøy. Morsommere enn å sitte stille. Brb, ark satt seg fast i papirleder i en kopimaskin. Gjett hvor den står Torg3r 3.Etasje i E-bygget? hahaha xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det hørtes da....... gøy ut, Kine ? xDVirkelig gøy. Morsommere enn å sitte stille. Brb, ark satt seg fast i papirleder i en kopimaskin. Gjett hvor den står Torg3r Du kan komme å lage sukkerposer. Br00tal goatraper sukkerposer med oppnedkors Haha. Faen som jeg hater valgfaget mitt. Trodde vi skulle gjøre morsomme ting, også sitter vi å lager fabeldyr og sukkerposer. Lame. Nå må jeg pusse tenner og ta bussen. Back in 40 minutes or so. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mårran folkens! God morgen! Jeg går i pysjebukse på skolen i dag, siden det ikke er noe annet som er rent.. Sånn Bjørn-Borg type? Det ser helt klovn ut! Neida, er noe sånt jeg kjøpte på H&M en gang tror jeg. Alt for liten også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fikk du et dikt å analysere? Jada, fant et dikt på forumet av Saluttknall Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det helg i eksamenperioden? En kan lage seg ei slags kvasi-helg. Blir ikke helt det samme, men godt nok til å senke skuldrene litt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det hørtes da....... gøy ut, Kine ? xDVirkelig gøy. Morsommere enn å sitte stille. Brb, ark satt seg fast i papirleder i en kopimaskin. Gjett hvor den står Torg3r 3.Etasje i E-bygget? hahaha xD Jau! XD Og i fjerde. O_o Det hørtes da....... gøy ut, Kine ? xDVirkelig gøy. Morsommere enn å sitte stille. Brb, ark satt seg fast i papirleder i en kopimaskin. Gjett hvor den står Torg3r Du kan komme å lage sukkerposer. Br00tal goatraper sukkerposer med oppnedkors Haha. Faen som jeg hater valgfaget mitt. Trodde vi skulle gjøre morsomme ting, også sitter vi å lager fabeldyr og sukkerposer. Lame. Nå må jeg pusse tenner og ta bussen. Back in 40 minutes or so. Naaaij!? For nå har jeg tromla sokkeeeer, underbukseeer, og nå skal jeg tromle mer... Tromle tromle tromle! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) "Når jeg ser at det står nymalt på en vegg nå, går jeg bort og *ta på vegg* *se på hånd* NÆÆÆ?!!!" Endret 8. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 "når jeg biter meg sjøl i tunga, lager jeg den lyden her "NtÆu!" Hva skjedde? "Beit meg sjøl i tunga" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 True. Mister Hændymæn! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg