Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ooh.Du kjenner ikke ei EMFÅ? Jo, hun går i klassen over meg. Har pratet litt med henne. Kjenner du henne? Yeah, har prata en del med henne ja I mangel av bedre ord i farten ... Interessant jente, selv om jeg ikke er helt sikker på om noen av de to orda egentlig stemmer Åh, hvorfor får jeg ikke til å spille noen FPS? Endret 8. mars 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Yeah, har prata en del med henne ja I mangel av bedre ord i farten ... Interessant jente, selv om jeg ikke er helt sikker på om noen av de to orda egentlig stemmer Hvordan kjenner du henne? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi har en felles venninne som introduserte oss eller noe. Litt småflørting og telefonterror fra hennes side Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Back off, I'll take you on! Headstrong, can take on anyone. I know, that you are wrong! Headstrong, we're headstrong! Natta Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Natta Blarcky. Jeg fortsetter å lese. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er gøy å diskutere bibelen og Gud med en som tror på alt som står i eventyr boka kallt bibelen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Nei, jeg får vel legge meg jeg da. Skal på jobbintervju i morra! God natt folkens! Endret 7. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sove høres lurt ut. Særlig siden øya mine er røde og det er så vidt jeg ser skjermen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er litt artig, siden du føler på en måte synd med personen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Natta MW og Smurf Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hva heter de små dyrene i sjøen med hestehode å krøllhale? tenkt på dette i evigheter nå. vannhest? fiskehest? sjøhest? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hva heter de små dyrene i sjøen med hestehode å krøllhale? tenkt på dette i evigheter nå. vannhest? fiskehest? sjøhest? SEALION IS SJØHEST. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ahh takk folks . Plutselig lettet hjerneteppet. Forøvrig nydelige , mystiske skapninger jeg vil lære mer om Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da var jeg ferdig med å lese og gjøre oppgaver. Da var det bare å dusje vekk værste svetten og komme seg i køya. Klar for morgendagen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har gått tur. Gått og gått i godt over en time. Det var godt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har gått tur. Gått og gått i godt over en time. Det var godt Hvor godt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har gått tur. Gått og gått i godt over en time. Det var godt Hvor godt? ca 7,2km godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg