Daniel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg får heller ikke til å koble til den serveren. Et par andre servere jeg prøvde funket fint. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg får heller ikke til å koble til den serveren. Et par andre servere jeg prøvde funket fint. Fant ingen servere HALP! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Peanøttsmør er digg! særlig viss du putter det på en brødskive, banan på den andre, putter sprøstekt bacon mellom skivene og steiker dem i en smørfull steikepanne! Sprøstekt løk? fixed Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg installert ET for mac, funker fjell! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Peanøttsmør er digg! særlig viss du putter det på en brødskive, banan på den andre, putter sprøstekt mellom skivene og steiker dem i en smørfull steikepanne! Det hørtes litt tvilsomt ut. Elvis sitt favorittsmørbrød så sier jo litt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Peanøttsmør er digg! særlig viss du putter det på en brødskive, banan på den andre, putter sprøstekt bacon mellom skivene og steiker dem i en smørfull steikepanne! Sprøstekt løk? fixed Høres ut som det Elvis-smørbrødet Kristopher Skau spiste på "De Syv Dødssyndene". Må prøves ut en gang. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) He he, nice ^^ Se der, da har jeg logga på Catch-gamer og oppdatert profilen min. For første gang siden 2005/2006 Jeg joiner gamet om 5 timer hva heter du på CG? EDIT: legger til et cs-klipp som er verdt å få med seg Endret 7. mai 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg får heller ikke til å koble til den serveren. Et par andre servere jeg prøvde funket fint. Fant ingen servere HALP! Sett source til Internet i servervelgeren, hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg får heller ikke til å koble til den serveren. Et par andre servere jeg prøvde funket fint. Fant ingen servere HALP! Sett source til Internet i servervelgeren, hvis du ikke har gjort det. Hmm...how to do? EDIT: Fant ut, nå trenger vi en IP vi kan spille på...eventuelt at en av oss lager en server! Endret 7. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Peanøttsmør er digg! særlig viss du putter det på en brødskive, banan på den andre, putter sprøstekt bacon mellom skivene og steiker dem i en smørfull steikepanne! Sprøstekt løk? fixed Høres ut som det Elvis-smørbrødet Kristopher Skau spiste på "De Syv Dødssyndene". Må prøves ut en gang. akkurat det samme lagd det noen ganger selv, det holder med 2 porsjoner maks! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 He he, nice ^^ Se der, da har jeg logga på Catch-gamer og oppdatert profilen min. For første gang siden 2005/2006 Jeg joiner gamet om 5 timer hva heter du på CG? EDIT: legger til et cs-klipp som er verdt å få med seg Sosjojuror ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 akkurat det samme lagd det noen ganger selv, det holder med 2 porsjoner maks! Ante meg det ja. Btw, god natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Se der ja. Spillet lasta ned og installert og så er det bare å prøve å komme seg på. Lenge leve Awaiting connection Endret 7. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har lyst på å kjøpe meg en slik?: http://www.barbershop.no/barberutstyr/de-h...kur-vision.html Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Denne stripa minte meg om kafeen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Denne stripa minte meg om kafeen! Hvorfor? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Denne stripa minte meg om kafeen! Hvorfor det? Edit: Lawlz, Zyff 2 fæst 4 mi. Endret 7. mai 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi jeg ville ha gjort det samme.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Denne stripa minte meg om kafeen! Hvorfor? Fordi flere i kafeen hater låta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg