fargoth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 No need, det finnes også til Linux og Mac. Her er alle velkomne. Mmmm, klassisk Linux: Windows-versjonen fungerer utmerket, Linux-versjonen ikke det hele tatt. Selv har jeg ikke testet Linux-versjonen, men den funker ikke på dagens servere om den ikke er patchet. Win-versjonen (ultimate installer) jeg linket til tidligere kommer med alle patchene integrert. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg fant akkurat ut at det er en fordel med å være keeper i russetiden! Færre knuste ølflasker? Hehe, kanskje til neste år når jeg faktisk er russ selv, men atm. nei:P Noen svartrussjenter var ute på tur for å ta noen russekrav, hvorav ett av dem var å kysse en keeper! Så, jeg ble litt forstyrret på trening i dag, kan man si.. Pene var de og! Endret 7. mai 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Si fra når dere har funnet en server så kanskje stikker jeg innom noen minutter for å se hvor landet ligger. Hadde vert artig med et lite game mellom kafeens brukere, skyte dere litt i hodet og slikt. Om det fungerer i Wine er jeg med. *opplagt vits* No need, det finnes også til Linux og Mac. Her er alle velkomne. Får faen ikke installert det i Ubuntu. Feilmeldinger på feilmeldinger. Endret 7. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 NP: Paul McCartney - Band On The Run Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg finner ingen servere Fuckin iritating! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Får faen ikke installert det i Ubuntu. Feilmeldinger på feilmeldinger.Der kommer jeg dessverre til kort. Du kan jo vurdere å kjøre det i wine slik som Gapwick? Endret 7. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vis alle innstalerer Hamachi, så kan vi spille over det! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Vis alle innstalerer Hamachi, så kan vi spille over det!Kompleksiteten med hele prosjektet eskalerer, hehe. Jeg og en kompis pleier å spøke med at 60% av tiden går med til å få alt opp å gå. Vanlige årsaker til at man ikke finner servere er feil versjon (man må ha 2.60b) eller blokkering i brannmur. Endret 7. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ooh, litt over en tredjedel av nedlastinga *wee* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vis alle innstalerer Hamachi, så kan vi spille over det!Kompleksiteten med hele prosjektet eskalerer, hehe. Jeg og en kompis pleier å spøke med at 60% av tiden går med til å få alt opp å gå. Vanlige årsaker til at man ikke finner servere er feil versjon (man må ha 2.60b) eller blokkering i brannmur. [Version Info] ExtVersion=2.60 IntVersion=7.1 Language=255 Branch=0.0 QA=3699 [Product Info] Platform=PC Product=Wolfenstein - Enemy Territory [Ereg Info] Server=www.activision.com StartLocation=/webreg/register/ Template=/webreg/register/user_env.asp?context=app UPC= Ser ut til at jeg kun har 2.60 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sameboe, hvor mye betalte du pr boks med urge intense??? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sameboe, hvor mye betalte du pr boks med urge intense??? 18 kr per boks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 mMmm ... Brødskive med bringebærsyltetøy og hvitost <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åh, nydelig. From Beale Street to Oblivion. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan det hende at jeg ikke får innstalert de nyeste patchene på spillet siden jeg plasserte det i Program Files og ikke programfiler Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Peanøttsmør er digg! særlig viss du putter det på en brødskive, banan på den andre, putter sprøstekt bacon mellom skivene og steiker dem i en smørfull steikepanne! Endret 7. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Peanøttsmør er digg! særlig viss du putter det på en brødskive, banan på den andre, putter sprøstekt mellom skivene og steiker dem i en smørfull steikepanne! Sprøstekt løk? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Peanøttsmør er digg! særlig viss du putter det på en brødskive, banan på den andre, putter sprøstekt mellom skivene og steiker dem i en smørfull steikepanne! Det hørtes litt tvilsomt ut. Endret 7. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg