Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Si fra når dere har funnet en server så kanskje stikker jeg innom noen minutter for å se hvor landet ligger. Hadde vert artig med et lite game mellom kafeens brukere, skyte dere litt i hodet og slikt. da døper vi dette spillet til det nye forum kafee spillet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hadde spillmaskina vært oppe hadde jeg blitt med på det. Får se om den kommer seg iløpet av kvelden Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kaisa er nesten like dirty som meg. grr grr? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Si fra når dere har funnet en server så kanskje stikker jeg innom noen minutter for å se hvor landet ligger. Hadde vert artig med et lite game mellom kafeens brukere, skyte dere litt i hodet og slikt. Om det fungerer i Wine er jeg med. *opplagt vits* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Si fra når dere har funnet en server så kanskje stikker jeg innom noen minutter for å se hvor landet ligger. Hadde vert artig med et lite game mellom kafeens brukere, skyte dere litt i hodet og slikt. Hvis dere ikke har gått lei før jeg har fått lastet det ned, er jeg so there. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ting har forandret seg lite siden jeg var her sist, går mye i samme pratet. Guttene prater om de stakkars jentene som har forvillet seg hit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Wolfenstein: Enemy Territory er tingen. Det er gratis og masse morro om man spiller med noen. Prater man via skype samtidig er det helt kanon. Det kjører på all hardware og er tidløst. *bilde* Spillet som så og si var årsaken til at jeg halveis droppa ut av Grunnkurs. Skulka ei uke i strekk for å kun spille. I'm a engineer! Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ting har forandret seg lite siden jeg var her sist, går mye i samme pratet. Guttene prater om de stakkars jentene som har forvillet seg hit Du lever! Trodde du hadde forsvunnet, har jo ikke sett deg siden SO et eller annet : o Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) God kveld mine kjære landsmenn! Endret 7. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Om det fungerer i Wine er jeg med.Bruker du Linux? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God kveld mine kjære landsmenn! Hvordan visste du det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Midnattsvandrer, herlig sang! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ting har forandret seg lite siden jeg var her sist, går mye i samme pratet. Guttene prater om de stakkars jentene som har forvillet seg hit Jeg kan såvidt erindre deg... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Midnattsvandrer, herlig sang! Veit! Du minte meg på den da du skreiv i "Hvilken sang hører du på nå?". Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har dagen vært som planlagt? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bruker du Linux? Straka vegen. Det fungerte forresten. np: dZihan & Kamien - Sliding. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Si fra når dere har funnet en server så kanskje stikker jeg innom noen minutter for å se hvor landet ligger. Hadde vert artig med et lite game mellom kafeens brukere, skyte dere litt i hodet og slikt. Om det fungerer i Wine er jeg med. *opplagt vits* No need, det finnes også til Linux og Mac. Her er alle velkomne. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ting har forandret seg lite siden jeg var her sist, går mye i samme pratet. Guttene prater om de stakkars jentene som har forvillet seg hit Jeg kan såvidt erindre deg... Eyyh, jeg husker h*n. Og jeg var jo bare et lite barn da, er vel det fortsatt, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg