HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan lagre spillelister på Spotify, sånn at andre kan se de? Ønsker du at folk kan se spillisten: Høyreklikk på en spilliste og velg "Copy HTTP Link". Ønsker du at folk også kan redigere den, legge til nye, slette: 1. Høyreklikk på en spilliste og velg "Copy HTTP Link". 2. Høyreklikk på en spilliste og velg "Collaborative Playlist" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faen, ryggen min er helt vraka. Jeg trenger ei ny seng :|Som jeg har nevnt tidligere her i tråden er investeringen i komfort den som gir desidert best avkastning. Du tilbringer 1/3 - 1/2 av livet i en seng og du bør investere nok i seng til at det står i stil med dette. En billig IKEA-madrass og dyne på tilbud er helt greit når man er ung og kroppen driter i underlaget, men men tredve år frem i tid vil man takke seg selv om man sørget for å ligge riktig fra dag 1. Menneskets største triumf er komforten, benytt deg av den. Yeah, derfor har jeg ei god seng til 6.000 kr hjemme, men her fulgte det med seng med hybelen, og vi har ikke noe boder eller noen steder å oppbevare ekstra ting, samt at huseier sier jeg må ligge i denne senga, og ødelegger jeg den, må jeg reparere den for egne penger. Som sagt så gjort, sengeplankene er forsterka med gaffa og spiker Datasmurf: Skeidar hadde nettopp greit tilbud på Jensen-rammesenger, 25% avslag eller noe sånt. Var på steinkjer og hentet en Jensen Royal Medium rett før påske, og selv om den kostet litt var det virkelig verdt bryet. Hadde vært herlig, men som sagt, får ikke bytta ut drittsenga. Oh well, om jeg får meg selv til å ringe til en fyr i morra og får fiksa visning, så kan det hende jeg ender på et sted med continental-senger og det er jo sweet nok. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan lagre spillelister på Spotify, sånn at andre kan se de? Ønsker du at folk kan se spillisten: Høyreklikk på en spilliste og velg "Copy HTTP Link". Ønsker du at folk også kan redigere den, legge til nye, slette: 1. Høyreklikk på en spilliste og velg "Copy HTTP Link". 2. Høyreklikk på en spilliste og velg "Collaborative Playlist" Danke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gah >< Tror ikke maskina mi vil la meg spille annet enn WoW og gamle DOS-spill jeg har spilt så mye at jeg kan utenat. Først prøvde jeg å installere World in Conflict. Det gikk ikke. Så prøvde jeg å spille CS via Steam. Konto hacka. 1.5 - botene funker ikke. Får ikke starta Soldier of Fortune eller Project IGI og CoD og MoH liker jeg ikke. Skakke være lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) DosBox og gå inn på http://www.abandonia.com <- Loads of fun Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har sitti og spilt det i hele dag Jeg har så mange Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "Alien Carnage: Halloween Harry" er jo bare rått Tror det er første spillet jeg noensinne har noe minne fra. Tror jeg var 3-4år da jeg så en kompis spille det.. Jeg fikk aldri lov til å prøve selvfølgelig. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) - Endret 13. august 2010 av Balto Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Spotify invite til: ******@gmail.com? Da er du puus http://spotify.rejected.se/ Endret 2. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Koffer skulle jeg ikke være seriøs ?? Og være syk er det værste som finnes !! Jeg tenkte både på og/å feilen din og at du ville ut å sykle. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jeg forstår egentlig hvorfor du vil det, men det handler om status. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg sier som lillebroren min på 20: Fuck ass (som i det engelske ordet "rumpe"). No stekk æ ut å kjøre Tuddelu peeps. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Egil, det er bare tre spill jeg ikke finner av de jeg en gang hadde. Noe som irriterer meg grenseløst Hovedsaklig fordi jeg ikke husker navnet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Keen1 tror jeg vi sier. Evt <Police Quest Endret 7. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Keen1 tror jeg vi sier. Evt <Police Quest Laster ned nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hjemme fra butikken! Med 3x Urge Intense! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Wow[wauw] ikke [wow] Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åh ... Jeg vil spille CS Steam-kontoen er hacka, og da jeg prøvde å fyre opp 1.3, så har botene fucka seg >< HVA SA DU SA DU?!? CS gamer? Er du noe flink? hinthint Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hjemme fra butikken! Med 3x Urge Intense! Oj da. Keen 1 var bra. Men kose meg med DX Ball nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg