Niqābninja Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "I would walk 500 miles, and I would walk 500 more" Aww, TG. Jaaaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hater og være syk !! Kan ikke jeg bare bli frisk så jeg kan stikke ut og sykkle ?? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan ikke jeg bli sjuk så jeg kan ligge på sofaen og høre på gamle plater? Isteden for å jobbe halve dagen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hater og være syk !! Kan ikke jeg bare bli frisk så jeg kan stikke ut og sykkle ?? er du seriøs? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hater og være syk !! Kan ikke jeg bare bli frisk så jeg kan stikke ut og sykkle ?? Du sier du hater, hva hater du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hater og være syk !! Kan ikke jeg bare bli frisk så jeg kan stikke ut og sykkle ?? Du sier du hater, hva hater du? Og være syk. ^^ Hah. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pepsi Max er snacks ja! Pepsi Max funker fett det. Foretrekker dog vanlig Cola.. Men så er mamma på "slanker'n", så da er det kun Pepsi Max her i huset. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hater og være syk !! Kan ikke jeg bare bli frisk så jeg kan stikke ut og sykkle ?? Jeg vil osgå ut og sykle ?? !! Hater og være sjuk jeg å !! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Irn Bru smaker ekkelt og gammelt og -dølasJcukbgdjfmlzøslnkfjukdfhnlmcviulkajuycfbhdslfk. Fluesopp: Skulle da virkelig bare mangle. NOEN må jo. IRN BRU er himmelsk! Samme gjelder Urge! Mens Pepsi Max smaker som oppvask vann Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Irn Bru smaker ekkelt og gammelt og -dølasJcukbgdjfmlzøslnkfjukdfhnlmcviulkajuycfbhdslfk. Fluesopp: Skulle da virkelig bare mangle. NOEN må jo. IRN BRU er himmelsk! Samme gjelder Urge! Mens Pepsi Max smaker som oppvask vann Irn-Bru <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Irn Bru smaker ekkelt og gammelt og -dølasJcukbgdjfmlzøslnkfjukdfhnlmcviulkajuycfbhdslfk. Fluesopp: Skulle da virkelig bare mangle. NOEN må jo. IRN BRU er himmelsk! Samme gjelder Urge! Mens Pepsi Max smaker som oppvask vann +1 Faen, ryggen min er helt vraka. Jeg trenger ei ny seng :| Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Irn Bru smaker ekkelt og gammelt og -dølasJcukbgdjfmlzøslnkfjukdfhnlmcviulkajuycfbhdslfk. Fluesopp: Skulle da virkelig bare mangle. NOEN må jo. IRN BRU er himmelsk! Samme gjelder Urge! Mens Pepsi Max smaker som oppvask vann Kom hit så skal du få kjenne sikkelig oppvaskvann, gjelder deg også Smurfen!!!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kom hit så skal du få kjenne sikkelig oppvaskvann, gjelder deg også Smurfen!!!! Ja, lat oss vaske dem grønne! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Irn Bru smaker ekkelt og gammelt og -dølasJcukbgdjfmlzøslnkfjukdfhnlmcviulkajuycfbhdslfk. Fluesopp: Skulle da virkelig bare mangle. NOEN må jo. IRN BRU er himmelsk! Samme gjelder Urge! Mens Pepsi Max smaker som oppvask vann Kom hit så skal du få kjenne sikkelig oppvaskvann, gjelder deg også Smurfen!!!! Hvorfor det, har jo Pepsi Max Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi fikk gratis Irn-Bru på skolen her da de dreiv og lanserte den. Ingen som orka å drikke den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kom hit så skal du få kjenne sikkelig oppvaskvann, gjelder deg også Smurfen!!!! Ja, lat oss vaske dem grønne! Vaske de grønne faktisk :!: Når du sa det så tenkte jeg: Vi skal få de til og grønne Sikkert noen her som tar den...du burde det ihvertfall Smurfen:P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Endelig ferdig med å sette inn nye møbler. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi fikk gratis Irn-Bru på skolen her da de dreiv og lanserte den. Ingen som orka å drikke den. Jeg hadde tatt flere brett, lett! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde tatt flere brett, lett! du ville tatt flere brett av det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg