Niqābninja Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Drikker bare Pepsi Max og GHB Pft, da går du glipp av noe. Tropo og The Proclaimers tar meg tilbake til TG Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Myggen merker man ikke når man har puttet i seg nok :!: Det som kan være kjedelig er hvis du er på syre og får fnatt av myggen :!: Ha ha, må prøves Hittil har jeg bare vært fjern Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "I would walk 500 miles, and I would walk 500 more" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) år jeg tenker på GHB så tenker jeg på den gangen jeg holdt på og få grisebank av 3 utlendinger. Sto og ventet på bussen sammen med ei vennine. De kommer gående forbi og så syns jeg hører en av de sier "Duck" og jeg roper ut "Fuck a duck"..noe jeg syns var ekstremt morsomt og lo så tårene trilla. De syns vel og merke at det ikke var det så morsomt, plutselig hadde jeg 3 stk forran meg som ropte og styrte hva jeg mente med det. Jeg klarte ikke og si noe pga. jeg lo så jævlig. Takk og pris for at man har venner med hjerne. Endret 7. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fluesopp: festivaler er skumle greier. Ventet på skyss inne på en bensinstasjon engang for noen år siden - plutselig kom en rar fyr bort til meg og spurte om jeg ville være med på å arrangere en lokal festival. Visste seg at den rare fyren er naboen min Resten av folket som hjalp til viste seg å være litt rare de og. Kommunister er skumle i fylla når de prater politikk ;D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 :!: Andre som har en tedens til og leke prest i fylla? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tropo er nesten like godt som Pepsi Max. Men bare nesten. Tropo er sååååå mye bedre enn Pepsi Max. *vise med armene* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Prøv å vise det... UTEN armer. /slipe saga Endret 7. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tropo var godt. Så drakk jeg 1,5 liter på 2 - 3 minutter. Nå er det ikke godt lenger. Pepsi Max og andre Pepsi-produkter generelt er ikke godt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pepsi Max is tha thang "starte motorsaga og tar på seg hockeymaska" Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva er det med folk og pepsi max, smaker da bare kunstig. Go Urge. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Takket være Pepsi at jeg har klart og gått ned:P I got my pride and that is the only thing i need:P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pepsi Max SMAKER godt. Bedre enn Cola, Urge og andre populære saker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Farris lime er tingen. Cola / Pepsi smaker generelt ikke særlig bra, og gir en ekkel følelse i munnen. Hvis jeg skal drikke brus går det helst i helt vanlig fanta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Coca-Cola. Iskald. Glassflaske. Trenger ikke noe annet. Verken Urge, Fanta Lemon eller Irn-Bru. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men så smaker jo Irn-Bru brus som har stått i vinduskarmen din i tre uker, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oda, den må du forklare litt bedre for mitt trette sinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg