Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det er vel det innlegget fra Gapwick jeg har fått mest ut av, ever. Vel bekomme. Jeg var godt fornøyd med det, jeg også. Endret 7. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vel bekomme. Jeg var godt fornøyd med det, jeg også. I lovee youuu! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Neeei og nei! Kom opp i norsk til eksamen. Har fått forberedt meg en del nå, da, så får vi vente og se om det jeg har passer til temaet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Bare hør på Rammstein så kommer norsken frem :!: Eins, zwei, drei, vier, fünf Sechs, sieben, acht, neun, Aus. Alle warten auf das Licht Fürchtet euch fürchtet euch nicht Die Sonne scheint mir aus den Augen Sie wird heute Nacht nicht untergehen Und die Welt zählt laut bis zehn Eins Hier kommt die Sonne Zwei Hier kommt die Sonne Drei Sie ist der hellste Stern von allen Vier Hier kommt die Sonne Die Sonne scheint mir aus den Händen Kann verbrennen kann euch blenden Wenn sie aus den Fäusten bricht Legt sich heiss auf das Gesicht Sie wird heut nacht nicht untergehen Und die Welt zählt laut bis zehn Eins Hier kommt die Sonne Zwei Hier kommt die Sonne Drei Sie ist der hellste Stern von allen Vier Hier kommt die Sonne Fünf Hier kommt die Sonne Sechs Hier kommt die Sonne Sieben Sie ist der hellste Stern von allen Acht, neun Hier kommt die Sonne Die Sonne scheint mir aus den Händen Kann verbrennen, kann dich blenden Wenn sie aus den Fäusten bricht Legt sich heiss auf dein Gesicht Legt sich schmerzend auf die Brust Das Gleichgewicht wird zum Verlust Lässt dich hart zu Boden gehen Und die Welt zählt laut bis zehn Eins Hier kommt die Sonne Zwei Hier kommt die Sonne Drei Sie ist der hellste Stern von allen Vier Und wird nie vom Himmel fallen Fünf Hier kommt die Sonne Sechs Hier kommt die Sonne Sieben Sie ist der hellste Stern von allen Acht, neun Hier kommt die Sonne Aus "synge høyt" Endret 7. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fluesopp: Om du sitter med et ordentlig anlegg så hør klangen og steminga på Rammstein - Amour (helst i lossless). Herlich Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, jeg kom ut av bussen, og selvfølgelig skulle det begynne å regne med en gang jeg kom ut. Dette etterfulgt av en masse hagl, jeg jeg endte opp klissvåt... Akkurat da jeg kom hjem tittet sola fram, og regnet sluttet. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, jeg kom ut av bussen, og selvfølgelig skulle det begynne å regne med en gang jeg kom ut. Dette etterfulgt av en masse hagl, jeg jeg endte opp klissvåt... Akkurat da jeg kom hjem tittet sola fram, og regnet sluttet. Blir ikke mer typisk enn det.. Har skjedd med meg en million ganger, minst. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha (...) jeg jeg endte opp klissvåt (...) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kanin33: Typisk det ... Endret 7. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Fluesopp: Om du sitter med et ordentlig anlegg så hør klangen og steminga på Rammstein - Amour (helst i lossless). Herlich Måtte bare mimre litt til Rammstein, men jeg blir alltid helt emo i kålen av det. Vet ikke hvorfor. Satte på Slipknot nå, men dama står i dusjen og hører på Mastodon. Running out of ways to run I can't see, I can't be Over and over and under my skin All this attention is DOING ME IN! <----------Slipknot FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD! FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT! DON'T EVER JUDGE ME! Picking through the parts exposed Taking shape, taking shag Over and over and under my skin All this momentum is DOING ME IN! FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD! FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT! DON'T EVER JUDGE ME! You got all my love, livin' in your own hate Drippin' hole man, hard step, no fate Show you nuthin', but I ain't holdin' back Every damn word I say is a sneak attack When I get my hands on you Ain't a fuck thing you can do Get this cuz you're never gonna get me I am the very disease you pretend to be I am the push that makes you move Endret 7. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha (...) jeg jeg endte opp klissvåt (...) Tenkte helt det samme. Sickos. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faen, er så deilig å komme hjem og dundre Airbourne så det rister i veggene. Da kan det nesten ikke bli bedre. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha (...) jeg jeg endte opp klissvåt (...) Synd Chris ikke var med. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg var på butikken og handla til middagen nå, så begynte det for faen meg å stormhagle da jeg sykla hjemover. Fyfaen så vondt jeg fikk, trodde jeg skulle tryne og brekke lårhalsen, men holdt meg akkurat på hjula og fikk løpt inn hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja usja. Kjenner til det der. Så jævlig typisk at det begynner å regne når jeg skal gå ut til bilen eller til butikken som er 40m fra her jeg bor Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke bare det at det begynte å hagle akkurat da jeg satt meg på sykkelen, men heller det at det kjentes ut som å få stein i hodet da jeg sykla. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) hva i svarte er tropo? trompet? Endret 7. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 mMmm ... Da ble det middag i dag også ^^ Litt tidlig, men Hjemmelaga brun lapskaus i kantina STOR gryte, med flatbrød og tyttebær og alt godt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Endret 7. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg