Demonfudge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det høres greit ut. Har selv jobbet sånn i 3 år, koselig jobb det. Bortsett fra i høytidene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 baah... krampe i kjeven Slitsomt å sitte med en pakke Hubba Bubba i kjeften i tre kvarter... Du skriver som oftest når du har noe å syte over som er selvforskyldt Synsm an kan dra frem en sikkelig grunn til og tute om smerte:P Selv om det er sikkert "vondt" og tygge Bubba Hubba:P Bare vent til i kveld. Da skal hu få en grunn til å syte om smerte da. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 baah... krampe i kjeven Slitsomt å sitte med en pakke Hubba Bubba i kjeften i tre kvarter... Du skriver som oftest når du har noe å syte over som er selvforskyldt Synsm an kan dra frem en sikkelig grunn til og tute om smerte:P Selv om det er sikkert "vondt" og tygge Bubba Hubba:P Bare vent til i kveld. Da skal hu få en grunn til å syte om smerte da. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor baah... krampe i kjeven Slitsomt å sitte med en pakke Hubba Bubba i kjeften i tre kvarter... Du skriver som oftest når du har noe å syte over som er selvforskyldt Synsm an kan dra frem en sikkelig grunn til og tute om smerte:P Selv om det er sikkert "vondt" og tygge Bubba Hubba:P Bare vent til i kveld. Da skal hu få en grunn til å syte om smerte da. Kanskje jeg skal dra hjem etter jobb likevel Endret 7. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Irriterende med idioter i telletråden -.-" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilken idioter? Egilanso: Jeg venter i spenning :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ro ned quotinga. øhøhø.... -------- @Fluesopp: Skal lage en arbeidslogg ut av det Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilken idioter? Egilanso: Jeg venter i spenning :!: Tullinger som plutselig starter på 1 igjen >< Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I FAILED @ 800m Jeg har ikke spist idag, og er i dårlig fysisk form... Så jeg fullførte en og en halv runde før jeg omtrent besvimte oO Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Egilanso: Båt er elsk, hadde vært kult med gammel snekke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å ro er i alle fall herlig trening. Ro i all stillhet innimellom alle skjærene og holmene som Smøla er så kjent for (rundt 3000 holmer/øyer og skjær som er registrert rundt øya), en fin sommerdag. =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Smøla er fin plass:) Hvor kommer du egentlig i fra her i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) <- Står vel like under Ble medlem:dato Fra: Smøla Altså fra Smøla. Men bor i Kristiansund. Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da stikker jeg på trening folkens!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tuddelu Hvite Ridder. Skal selv en bitteliten tur opp på det såkalte Kværnberget etter å ha kjørt Cinque på jobb etterpå. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Irriterende med idioter i telletråden -.-" HEHEHEHEHEHE Endret 7. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er vel det innlegget fra Gapwick jeg har fått mest ut av, ever. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 <- Står vel like under Ble medlem:dato Fra: Smøla Altså fra Smøla. Men bor i Kristiansund. Faen jeg er så håpløs:S Fra Vigra her:P Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 <- Står vel like under Ble medlem:dato Fra: Smøla Altså fra Smøla. Men bor i Kristiansund. Haha, Smøla. Vi har faktisk sommerhus der. Av alle steder. Ikke at jeg har vært med dit siden jeg var typ. Seks år, men likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg