Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er så kjedelig å pirke på og/å regler. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sonata Arctica - Replica Jeg bare lurer, for jeg tror jeg har sett navnet ditt der. Har du en bruker på slsk? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Diablo 3 blir bra, når vi er inne på Diablo:D Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 baah... krampe i kjeven Slitsomt å sitte med en pakke Hubba Bubba i kjeften i tre kvarter... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg ordna 2 jobbintervju Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du kan hjelpe meg finne noen kule t-skjorter på nettet jeg kan kjøpe? Kjøp en sånn costume made t-skjorte med teksten: I <3 ANE. Den må være sjokk-rosa. Diablo 3 blir bra, når vi er inne på Diablo:D Jaaa *sikle* Gleder meg syyykt^-^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lønner seg å ta ut tyggegummien av pakken, blir lettere å tygge. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sonata Arctica - Replica Jeg bare lurer, for jeg tror jeg har sett navnet ditt der. Har du en bruker på slsk? Hva er det? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som kan gi døme på Strukturstyrt Arbeidsløyse? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjøp en sånn costume made t-skjorte med teksten: I <3 ANE. Den må være sjokk-rosa. Det hadde vært kult! kjenner mange som heter Ane jeg Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lønner seg å ta ut tyggegummien av pakken, blir lettere å tygge. Hehe såå dum er jeg ikke da. Nå har mattelærern bynt å kommentere det at det er så mange i klassen som har kjeften full av tyggis. Diff.ligninger + hubba bubba = dobbelt drygt... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjøp en sånn costume made t-skjorte med teksten: I <3 ANE. Den må være sjokk-rosa. Det minte meg på.. kjøp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 baah... krampe i kjeven Slitsomt å sitte med en pakke Hubba Bubba i kjeften i tre kvarter... Du skriver som oftest når du har noe å syte over som er selvforskyldt Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) baah... krampe i kjeven Slitsomt å sitte med en pakke Hubba Bubba i kjeften i tre kvarter... Du skriver som oftest når du har noe å syte over som er selvforskyldt Vet.. Blir bare sånn 20 min. igjen nå så får jeg ta ut den sørens tyggisen. Endret 7. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg ordna 2 jobbintervju Grei skuring! Hva slags jobber gjelder det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) @Cinque: Men hvordan vil du ha ostesmørbrødene dine btw? Brødskive, eller av de rundstykken jeg fikk av morra di? Tomatpuré, basilikum, karbonade, og ost? Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men hvordan vil du ha ostesmørbrødene dine btw? Brødskive, eller av de rundstykken jeg fikk av morra di? Tomatpuré, basilikum, karbonade, og ost? Ta brødskiver du Og ellers så høres resten greit ut Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mye mulig. Er rotta til Ida. Er vel et år siden eller to, fort. Den rotta er dødskul:D God dag, Fluesopp Hvordan står det til i dag? Jo, bare bra:) Skal være datanerd i hele dag:P Med deg da? Står bra til her ^^ Litt sliten. Og smått irritert på Dell fordi de alltid er opptatt på denne tiden. De har ihvertfall god ventemusikk ^^ Klassisk ftw <3 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg ordna 2 jobbintervju Grei skuring! Hva slags jobber gjelder det? Butikkmedarbeider. Må tjene penger til Japanturen. Jeg har penger til selve turen og hotell, men det er greit med litt lommepenger Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 baah... krampe i kjeven Slitsomt å sitte med en pakke Hubba Bubba i kjeften i tre kvarter... Du skriver som oftest når du har noe å syte over som er selvforskyldt Synsm an kan dra frem en sikkelig grunn til og tute om smerte:P Selv om det er sikkert "vondt" og tygge Bubba Hubba:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg