j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke helt enda though:P For å være ærlig hadde jeg tenkt til å poste bilde av noe helt annet enn jentene. Men ja, jeg er blitt snill forumgutt, og slenger hverken dritt, eller poster bilder av folk lenger Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilket vil si at da har ikke jeg andre ting å gjøre enn å brenne ned sykkelbutikker fordi jeg ikke liker sykler fordi den forrige landet i hodet på meg Ikke helt enda though:P For å være ærlig hadde jeg tenkt til å poste bilde av noe helt annet enn jentene. Men ja, jeg er blitt snill forumgutt, og slenger hverken dritt, eller poster bilder av folk lenger Gjør ikke det jeg heller xD Men er litt morsomt å true med Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva skjedde med gode gamle "vi alle kræsjer i senga til Aidskaka!"? Eller, det var muligens en generasjon eller to siden, det *snufs* Dunno, virker som om det er "old times". Stadig vakre gardiner der ja? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hvilket vil si at da har ikke jeg andre ting å gjøre enn å brenne ned sykkelbutikker fordi jeg ikke liker sykler fordi den forrige landet i hodet på meg Ikke helt enda though:P For å være ærlig hadde jeg tenkt til å poste bilde av noe helt annet enn jentene. Men ja, jeg er blitt snill forumgutt, og slenger hverken dritt, eller poster bilder av folk lenger Gjør ikke det jeg heller xD Men er litt morsomt å true med Aww. Slemmen. Det er jo bare du som benekter fakta. Har ikke noe med å være slem å gjøre det Jeg er jo godheta sjøl. Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hahaha, nå har jeg sammenhengende hatt Pink Floyd rundt meg de siste sju timene =P Shiiiiine oooon, you craaaaaaazy diiiiaaamond Har skaffet meg Pink Floyd: The Wall i HD God dag til alle kjente her inne Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 godagen (u)kjente Fluesopp! Fin dag? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva skjedde med gode gamle "vi alle kræsjer i senga til Aidskaka!"? Eller, det var muligens en generasjon eller to siden, det *snufs* Dunno, virker som om det er "old times". Stadig vakre gardiner der ja? Ja, vakkert som få. Og Reidar Hahaha, nå har jeg sammenhengende hatt Pink Floyd rundt meg de siste sju timene =P Shiiiiine oooon, you craaaaaaazy diiiiaaamond Har skaffet meg Pink Floyd: The Wall i HD God dag til alle kjente her inne Nice. Har den ikke helt i HD, men har noe kult som heter LP.. ;D God ettermiddag, kjære fluesopp! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan ikke huske å ha møtt Reidar dessverre, lurer på om han er etter min tid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) WhiteKnight: Det jeg mener med kjent er de som vet hvem jeg er på forumet;) Fin dag, driver og setter opp I7 systemet. Men drev i hele går og naglet sammen Lian Li kabbiset i går. Så i dag skal the hot hardware opp:D Clvn: Lp er kult:D Reidar er ei rotte;) Endret 7. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Mye mulig. Er rotta til Ida. Er vel et år siden eller to, fort. Ja, LP er veldig kult! Har dog ikke flere enn kanskje 30 stykk. Endret 7. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God dag, Fluesopp Hvordan står det til i dag? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sonata Arctica - Replica Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mye mulig. Er rotta til Ida. Er vel et år siden eller to, fort. Den rotta er dødskul:D God dag, Fluesopp Hvordan står det til i dag? Jo, bare bra:) Skal være datanerd i hele dag:P Med deg da? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Sånn har jeg det nå. Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg og... ÅÅÅh. Ååååh. Jeg kjeder meg jeg kjeder meg jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er så kjedelig og kjede seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Derfor laster dere ned Commander Keen og spiller ^^ Vel, nå spiller jeg Morrowind da, men ja Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er så kjedelig og kjede seg. Det er så kjedelig å kjede seg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg og... ÅÅÅh. Ååååh. Jeg kjeder meg jeg kjeder meg jeg kjeder meg. Du kan hjelpe meg finne noen kule t-skjorter på nettet jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Derfor laster dere ned Commander Keen og spiller ^^Vel, nå spiller jeg Morrowind da, men ja Kanskje jeg skal det når jeg kommer hjem^-^ Hvis ikke det blir Diablo da.. Og det gjør det nok^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg