Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ikke helt enda though:P

For å være ærlig hadde jeg tenkt til å poste bilde av noe helt annet enn jentene. Men ja, jeg er blitt snill forumgutt, og slenger hverken dritt, eller poster bilder av folk lenger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket vil si at da har ikke jeg andre ting å gjøre enn å brenne ned sykkelbutikker fordi jeg ikke liker sykler fordi den forrige landet i hodet på meg :)

For å være ærlig hadde jeg tenkt til å poste bilde av noe helt annet enn jentene. Men ja, jeg er blitt snill forumgutt, og slenger hverken dritt, eller poster bilder av folk lenger :)

Gjør ikke det jeg heller xD

Men er litt morsomt å true med :p

Lenke til kommentar
Hvilket vil si at da har ikke jeg andre ting å gjøre enn å brenne ned sykkelbutikker fordi jeg ikke liker sykler fordi den forrige landet i hodet på meg :)

Gjør ikke det jeg heller xD

Men er litt morsomt å true med :p

Aww. Slemmen. Det er jo bare du som benekter fakta. Har ikke noe med å være slem å gjøre det :D Jeg er jo godheta sjøl.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Hva skjedde med gode gamle "vi alle kræsjer i senga til Aidskaka!"? Eller, det var muligens en generasjon eller to siden, det *snufs*

Dunno, virker som om det er "old times". Stadig vakre gardiner der ja?

Ja, vakkert som få. Og Reidar :love:

Hahaha, nå har jeg sammenhengende hatt Pink Floyd rundt meg de siste sju timene =P Shiiiiine oooon, you craaaaaaazy diiiiaaamond

Har skaffet meg Pink Floyd: The Wall i HD :D

God dag til alle kjente her inne :new_woot:

Nice. Har den ikke helt i HD, men har noe kult som heter LP.. ;D

God ettermiddag, kjære fluesopp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...