Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Forslag: Samebror og Remi leier hotellrom.Jeg og Kine tar senga til samebror^-^ YAY^-^ Njee ikke helt enig i den du... de mente å dele seng med meg og du alene Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da tar jeg sofaen hans! Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Bare jeg har et sted å sove så er jeg fornøyd. En sofa er bedre enn rennesteinen ^^ Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Men det var da fælt da. Om du og Ane hadde okkupert senga, hadde jeg tatt til takke med sofaen! ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og hva er det med voldtektsparanoide jenter da? Jeg har da sovet på hotellrom flere ganger sammen med jenter jeg. Stoler dere ikke på meg? Utifra hva jeg har hørt fra *tralalala* sååå... Nei^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Forslag: Samebror og Remi leier hotellrom.Jeg og Kine tar senga til samebror^-^ YAY^-^ Njee ikke helt enig i den du... de mente å dele seng med meg og du alene Haha, ja, det var sånn det var Da tar jeg sofaen hans! Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Bare jeg har et sted å sove så er jeg fornøyd. En sofa er bedre enn rennesteinen ^^ Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Men det var da fælt da. Om du og Ane hadde okkupert senga, hadde jeg tatt til takke med sofaen! ^^ Later som du hadde tatt til takke med sofaen liksom. Pft. Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slutt å si det samme hver gang xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slutt å si det samme hver gang xD Slutt å lyv. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men svarte da! Jeg ljuger ikke. Ser du ikke forskjell på nick Ghraag og Samebror kanskje? x) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du lyver. "Ta til takke med sofaen" du liksom. Pft. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Utifra hva jeg har hørt fra *tralalala* sååå... Nei^-^ Hvem har løyet til deg denne gangen? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Utifra hva jeg har hørt fra *tralalala* sååå... Nei^-^ Hvem har løyet til deg denne gangen? Den eneste som lyver her er Ghraag Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvem har løyet til deg denne gangen? Ingen.. Slapp av kjekken^-^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du lyver. "Ta til takke med sofaen" du liksom. Pft. Gaaaaaaaah! Jeg vet du kødder med huet mitt! Du vet egentlig at jeg hadde tatt til takke med sofaen. Du vil bare ikke innrømme det Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er ikke jeg som ikke innrømmer noe her Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hahaha, nå har jeg sammenhengende hatt Pink Floyd rundt meg de siste sju timene =P Shiiiiine oooon, you craaaaaaazy diiiiaaamond Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen.. Slapp av kjekken^-^ Okidoki pus ^-^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hahaha, nå har jeg sammenhengende hatt Pink Floyd rundt meg de siste sju timene =P Shiiiiine oooon, you craaaaaaazy diiiiaaamond Men det gjør ikke noe fordi Pink Floyd kan man høre på i flere dager uten å bli lei^-^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er ikke jeg som ikke innrømmer noe her Pfft Vær snill, hvis ikke så får jeg Clvn til å poste bildet av deg samtidig som meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hahaha, nå har jeg sammenhengende hatt Pink Floyd rundt meg de siste sju timene =P Shiiiiine oooon, you craaaaaaazy diiiiaaamond Men det gjør ikke noe fordi Pink Floyd kan man høre på i flere dager uten å bli lei^-^ I know! Awesome, grilling med en kompis etterpå! @Ghraag: Stemmer, vi gjør det! =D Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er ikke jeg som ikke innrømmer noe her Pfft Vær snill, hvis ikke så får jeg Clvn til å poste bildet av deg samtidig som meg Da er det en telefon også jobber du ikke lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg